Menu

اخبار جدید پیرامون Diablo IV؛ روایت داستان، اوپن ورلد، بخش چند نفره و دیگر موارد…

مدتی پیش بلیزارد، دومین موج از سری گزارش‌های عمومی سه ماهه خود را پیرامون پروسه ساخت Diablo IV منتشر کرد. با گزارش پردیس گیم به نقل از وبسایت Gematsu همراه باشید.

خلاصه خبرهای منتشر شده از بلیزارد به شرح زیر است.

تیم ساخت بازی مشغول طی کردن مراحل مهم ساخت بازی، در حال دورکاری از خانه‌هایشان هستند و به ما آپدیتی از مواردی که برای بار اول در بلیزکان پارسال نشان داده‌اند، ارائه می‌دهند. آن‌ها همچنین نکاتی نیز پیرامون داستان برای مطرح کردن دارند. روایت داستان این بار بسیار درگیرکننده‌تر از گذشته است و تعامل با NPC ها خیلی معنادارتر و عمیق‌تر شده است. برخی از ویژگی‌های بخش چند نفره بازی کاملا در بخش اوپن ورلد بازی نیز قابل استفاده هستند. در کنار این موارد آپدیتی نیز پیرامون برخی آیتم‌های و تغییرات‌شان به میان گذاشته شده است. برای گوبلین هانتزهایی که منتظر آیتم های جدید واسه شکار کردن هستند هم نگاهی کوتاه به آیتم‌های جدید این نسخه از بازی خواهیم داشت!

اطلاعات جدید پست منتشر شده از طرف بلیزارد:

نگاه جدید به یکی از پنج منطقه سنکچوئری، The Dry Steppes!
اوپن ورلد این بار در Diablo IV نقش اساسی ایفا می‌کنند و کمپ‌ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند. تیم سازنده جزئیات این موضوع که نقاط اشغال شده توسط دشمنان از اوپن ورلد از چه اهمیتی برخورداراند و پس گرفتن‌شان و تبدیل‌کردن‌شان به کمپ خودتان چه کمکی به شما و یاران‌تان خواهد کرد را به اشتراک می‌گذارند.
نگاه جدید به برخی تجربه های سینماتیک در The Dry Steppers.
تبیین فلسفه تیم سازنده بازی در مورد بخش چند نفره و نحوه پیاده کردن آن در اوپن ورلد و معنادار کردن سنکچوئری در دنیای Diablo IV و نشان دادن علل خطرناک بودن آن.

برای دیدن جزئیات کامل این موارد و توضیح مفصل آن ها، لیست زیر شما را به صفحات مربوطه در سایت بلیزارد متصل می کند.

  • Introduction – معرفی
  • Team Playtest – تیم پلی تست
  • A Word About Blockout – سخنی پیرامون بلاک‌اوت
  • Storytelling – روایت
  • Open World – اوپن ورلد
  • Multiplayer – بخش چند نفره
  • Items and Progression – آیتم ها و پیشروی در بازی
  • Other Thoughts – دیگر موارد

Diablo IV در تاریخ نامعلومی برای PC, PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. عکس های جدید منتشر شده را نیز می توانید این زیر مشاهده کنید.