Menu

Deck 13 Interactive به مالکیت Focus Home Interactive در آمد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gematsu، طبق اعلام رسمی صورت گرفته Focus Home interactive با پرداخت 7.1 میلیون یورو مالکیت شرکت Deck 13 Interactive را به دست آورده.

Deck 13 Interactive از شرکت‌های سابقه‌دار ساخت و تولید بازی‌های ویدیویی در آلمان بوده که از شرکای نزدیک Focus Home interactive نیز به شمار می‌آمده. آن ها نزدیک 60 کارمند دارند و در طی 18 سال گذشته نزدیک 20 بازی منتشر کرده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به سری موفق The Surge اشاره کرد که توسط خود Focus Home Interactive منتشر شده بود.

در ادامه، Focus Home Interactive اشاره ریزی به معرفی عناوین آینده‌اش کرد و خاطر نشان کرد که قرار است بازی بسیار بلندپروازانه ای که در حال توسعه توسط Sumo Digital است را در اواخر 2020-2021 منتشر کند. آن‌ها از این بازی به عنوان "یک اثر آنلاین همکاری-محور در یک دنیای فوق‌العاده خشن" یاد کردند. مابقی معرفی‌هایی که به آن‌ها اشاره ریزی شده بود، شامل اولین تصاویر Little Gem، عنوان در حال توسعه Limestone Games و اخبار جدید پیرامون دو عنوان جدید از سری Warhammer می شد. که یکی از آن‌ها یک عنوان تاکیتکال است که به دست Gasket Games در حال توسعه است و دیگری نیز یک عنوان اکشن از سوی StreumOn Studio است.