Menu

گزارش: تاریخ انتشار و اطلاعات جدیدی از بازی Harry Potter لو رفت

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل Gematsu، اطلاعات جدیدی از بازی Harry Potter توسط Bloomberg منتشر شده است.

Bloomberg گزارش داده شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment و استودیوی Avalanche Software "بودجه زیادی برای ساخت یک بازی Harry Potter اختصاص داده‌اند که به بازیکنان اجازه بازی در نقش جادوگران درون دنیایی آزاد از هاگوارتز و مناطق اطراف آن را می‌دهد." طبق گزارشات، این بازی اواخر سال 2021 برای دستگاه‌هایی شامل PS5 و Xbox Series X منتشر می‌شود.

ماه اکتبر سال 2018 ویدیویی از بازی Harry Potter لو رفته بود. Bloomberg گفت آن ویدیو درست و واقعی بود اما بیشتر شایعاتی که تاکنون از بازی شنیده‌ایم غلط هستند. با این حال، با وجود پَندِمیک کووید-19 و جو اخیری که علیه جی کی رولینگ ایجاد شده و همچنین احتمال فروش بخش بازی‌سازی Warner Bros، بازی Harry Potter هنوز هم قرار است در زمانی که سازندگان برنامه‌ریزی کرده‌اند مننتشر شود.

یکی از اشخاصی که روی این بازی کار می‌کند به Bloomberg گفته رولینگ نقش مستقیم بسیار کمی در ساخت این بازی دارد.

Bloomberg گفته Warner Bros. Interactive Entertainment قرار بود بازی Harry Potter را در E3 2020 معرفی کند، اما به دلیل شیوع ویروس کووید-19 برنامه‌های آن‌ها تغییر کرد.

اکنون شخصی که از برنامه‌ها خبر داشته، به Bloomberg گفته اول شهریور بازی Batman در DC FanDome معرفی می‌شود و مدتی بعد هم از بازی Harry Potter رونمایی خواهد شد.

Bloomberg با سازندگان برای شنیدن صحبت‌های‌شان راجع به این اطلاعات تماس گرفت اما آن‌ها این درخواست را رد کردند.