Menu

سازندگان Cyberpunk 2077 با Digital Scapes همکاری خواهند کرد

Cyberpunk 2077 بازی بسیار بزرگی است و به همین دلیل به تکنولوژی‌های به روز با مقیاس عظیم از شرکت‌های دیگر نیاز خواهد داشت و این موضوعی عجیب نیست. به همین دلیل شرکت CD Projekt RED اعلام کرد که با Digital Scapes که توسط نخبه‌های BioWare ،Relic و سایر استودیو‌های بزرگ این صنعت تشکیل شده است همکاری خواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، بیشتر فعالیت شرکت Digital Scapes حول موضوع به وجود آوردن منابع، پردازش ابری و توسعه ابزارها می‌چرخد. این شرکت با CD Projekt RED همکاری خواهد کرد تا تکنولوژی‌های مختلفی در طول توسعه Cyberpunk 2077 برای بازی به ارمغان بیاورد.

"میکال ناواکُوسکی"، رئیس بخش توسعه کسب و کار CD Projekt RED، در مورد این همکاری گفت:

"Cyberpunk 2077 بلندپروازانه‌ترین پروژه ما تا به این لحظه است و ما هر روز به سختی کار می‌کنیم تا آن را به یک دستاورد تکنولوژی و هنری تبدیل کنیم. Digital Scapes استعدادها، تجربیات و دانش‌های تکنیکی زیادی برای ما به ارمغان خواهد آورد و من در مورد این همکاری بلند مدت بسیار مطمئنم."

"مارسین چدی"، رئیس استودیو Digital Scapes، نیز در این مورد گفت:

"ما بسیار هیجان زده و به طور همزمان بسیار مفتخریم که با CD PROJEKT RED کار می‌کنیم. آن‌ها به طرز شگفت‌آوری خلاق و تیمی موفق از سازندگان هستند که ژانر نقش آفرینی داستان محور را به سطحی جدید رسانده‌اند. امیدواریم که بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم تا بهترین بازی جهان را توسعه دهند.

شرکت CD Projekt RED رویه جالبی را در رابطه با بازی جدید خود در پیش گرفته است، در ابتدا ما شاهد یک رونمایی دوباره در مراسم E3 2018 بودیم اما گیمپلی بازی پشت درهای بسته به نمایش در آمد. مدتی بعد در مراسم Gamescom تعدادی تصویر و باز هم ویدیویی از گیمپلی پشت درهای بسته به نمایش در آمد و در نهایت شاهد گیمپلی 45 دقیقه‌ای بودیم که طرفداران را شگفت زده کرد.

تاریخ عرضه Cyberpunk 2077 همچنان نامشخص است.

نظر شما در این باره چیست؟