Menu

تماشا کنید؛ 25 دقیقه از گیم‌پلی Cyberpunk 2077 منتشر شد

به تازگی CD Projekt Red اجازه داده تعداد محدودی از رسانه‌ها Cyberpunk 2077 را تجربه کنند و در کنار تریلر رسمی منتشره شده، ویدئویی 15 دقیقه‌ای نیز با کیفیت 4K توسط همین رسانه‌ها به فضای ماجزی راه یافت. به گزارش پردیس‌گیم و به لطف Eurogamer، این ویدئو به اشتراک گذاشته شد و نگاه کوتاهی به تعدادی از شخصیت‌های بازی و مبارزات آن را برایمان فراهم کرد.

حالا ویدئویی طولانی‌تری در اختیار داریم که توسط خبرنگاران برای تهیه‌ی پیش‌نمایش منتشر شده. همینطور که عنوان کردیم، این ویدئوی جدید فاقد هر گونه ویرایش و صحبتی است، پس می‌توانید به راحتی از گیم پلی خام لذت ببرید.

از قرار معلوم، این پیش‌نمایش با رزولوشن 1080p و توسط NVIDIA RTX 2080Ti و با فعال بودن DLSS 2.0 ضبط شده. همچنین، مقداری از افکت‌های ray tracing را می‌توان در سایه زنی‌ها و نورپردازی غیر مستقیم مشاهده کرد.

دانلود HD – دانلود SD

Full Screen

در ادامه جزئیات بیشتری درمورد بازی را مشاهده می‌کنید؛

NIGHT CITY همه کس را تغییر می‌دهد

Cyberpunk 2077 داستانی جهان باز و اکشن ماجراجویی است که در مکانی به نام Night City روایت می‌شود، ابر شهری با عقده‌ی قدرت، زیبایی و دستکاری اعضای بدن. شما در نقش V بازی را تجربه می‌کنید، یک یاغی مزدور که به دنبال یافتن ایمپلنتی منحصر به فرد است تا به ابدیت دست پیدا کند. می‌توانید ابزارهای سایبری کاراکتر بازی، مهارت‌ها و شیوه‌ی کاری او را شخصی سازی کنید و در سرتاسر شهر به گشت و گذار بپردازید و تصمیماتی بگیرید که جهان اطرافتان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

تبدیل به یک cyberpunk شوید، ابزارآلات سایبری خود را بردارید و افسانه‌ی خود را در خیابان‌های Night City رقم بزنید.

عنوان Cyberpunk 2077 در پنج شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۹ برای کنسول‌های نسل هشت و PC منتشر خواهد شد. همچنین، CD Projekt Red تأیید کرده که بازی روی کنسول‌های نسل بعد نیز قابل بازی خواهد بود و درحال حاضر یک به روز رسانی عظیم برای PS5/Xbox Series X در نظر گرفته شده که سال آینده در دسترس قرار می‌گیرد.