Menu

BitSummit Gaiden|بازی Azure Striker Gunvolt 3 برای Nintendo Switch معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم، شرکت سازنده بازی یعنی Inti Creates بازی جدید Azure Striker Gunvolt 3 را برای Nintendo Switch معرفی کرد. بازی هنوز تاریخ عرضه رسمی ندارد، زیرا به گفته سازندگان بازی در مراحل اولیه ساخت است. اما نگاهی بیاندازیم به صحبت سازندگان و طرح کلی بازی:
"جناب کیجی اینافونه Keiji Inafune(مدیر، ناظر اصلی و بنیان‌گذار استودیو Level 5 Comcept) ناظر مبارزات بازی

سلام من کیجی اینافونه هستم. رونمایی از بازی Gunvolt 3 را دوست داشتید؟ تقریباً 4 سال از عرضه بازی قبلی این مجموعه می‌گذرد و من بسیار مفتخرم که امروز برای معرفی Gunvolt 3 در خدمتتان هستم. آیا می‌دانستید که من از همان ابتدا در ساخت مجموعه Gunvolt دخیل بودم؟ من به عنوان ناظر مبارزات بازی با Inti Creates همکاری می‌کردم. در این بازی جدید نیز من به اینکار ادامه خواهم داد، به عنوان ناظر، وظيفه من این است که در کنار کارگردان بازی جناب Tsuda بر گیم‌پلی بازی نظارت کنم. ما می‌خواهیم یک بازی هیجان‌انگیز با مبارزات صیقل یافته را به شما تحویل دهیم که همه بازیکنان از آن لذت ببرند.
در بازی Gunvolt 3 یک شخصیت جدید وارد بازی خواهد شد. اسم این شخصیت جدید Kirin می‌باشد، و به نظر یک شخصیت فوق‌العاده جذاب است. همانطور که از طرح هنری آن هم مشخص است، او بسیار دلنشین و فوق‌العاده است. من مطمئنم وقتی شما او را در عمل و در حال تکه‌ تکه کردن دشمنان ببینید، شیفته او خواهید شد. مبارزات بازی نیز همانطور که می‌دانید بر پایه شمشیرزنی است و از آنجایی که این تخصص Inti Creates است و خودشان سکان‌دار بازی هستند، من مطمئنم که تجربه نهایی بازی خوبی از آب در خواهد آمد که من را نیز شیفته بازی خواهد کرد. البته که خود شخصیت اصلی بازی یعنی Gunvolt نیز در بازی حضور دارد و حضور او مثل همیشه پر رنگ است. این‌که روش مبارزه او چه تفاوتی با Kirin دارد نکته برجسته بازی است. من که از این بابت مطمئنم. من بسیار خرسندم که پس انتظار طولانی طرفداران، هم بازی را معرفی کردم و هم نقش خودم در بازی را اعلام کردم. البته هنوز زمان زیادی تا عرضه بازی باقی مانده است ولی امیدوارم Gunvolt 3 انتظارات همه را برآورده کند. لطفاً منتظر بازی باشید."
جناب Takuya Aizu، رئیس Inti Creates

" کیجی اینافونه و Inti Creates تقدیم می‌کنند: جدیدترین بازی مجموعه Gunvolt. ما بسیار خرسندیم که بازی Azure Striker Gunvolt 3 را امروز معرفی کردیم. ما تازه روند ساخت بازی را آغاز کردیم ولی در سریع‌ترین زمان ممکن طرفداران را از جزئیات بازی با خبر خواهیم کرد. لطفاً منتظر رونمایی‌های آینده باشید. "

اطلاعاتی که تا الآن از بازی داریم

مشخصات بازی
اسم: Azure Striker Gunvolt 3
پلتفرم مقصد: Nintendo Switch
سبک: اکشن 2 بعدی داستان محور
سازنده: Inti Creates
تاریخ عرضه: نامشخص
قیمت: نامشخص

azure striker gunvolt 3

azure striker gunvolt 3

معرفی

در جریان مراسم آنلاین بازی‌های مستقل یعنی BitSummit Gaiden شرکت Inti Creates از جدیدترین بازی مجموعه Gunvolt یعنی Azure Striker Gunvolt 3 رونمایی کرد.
بازی مذکور دنباله مستقیم بازی‌های Azure Striker Gunvolt محصول 2014 برای 3DS و Azure Striker Gunvolt 2 محصول 2016 باز هم برای 3DS می‌باشد. کیجی اینافونه بازی‌ساز مشهور و سرشناس سابق کپکام(اکنون در استودیو شخصی خودش Level 5 Comcept فعالیت می‌کند.) همانند دو نسخه ابتدایی بازی در این عنوان جدید هم نقش نظارت بر روند گیم‌پلی و مبارزات بازی را خواهد داشت، البته در کنار کارگردان بازی جناب Yoshihisa Tsuda این وظیفه را برعهده خواهد داشت. هدف آن‌ها این است که گیم‌پلی و مبارزات صیقل یافته مجموعه را که زبانزد است، به سطح بالاتری ببرند. منتظر اطلاعات بیشتر از بازی در آینده باشید.

azure striker gunvolt 3

azure striker gunvolt 3

یک قهرمان جدید: Kirin

شخصیت جدید Kirin، در واقع یک محافظ ویژه معبد است که با قدرت منحصر به فرد خود توان مهر و موم کردن قدرت دیگران را دارد. او یک سبک مبارزه‌ای ویژه دارد که ترکیبی است از طلسم‌های جادویی و شمشیر ویژه ساخته شده از قلع و سرب.

azure striker gunvolt 3

azure striker gunvolt 3

azure striker gunvolt 3

تریلر رونمایی از بازی را که برای شما طرفداران عزیز در دو نسخه انگلیسی و ژاپنی قرار دادیم، در پائین مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود ویدیو

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ احیاناً نسخه‌های قبلی بازی رو تجربه کرده‌اید؟ با کارهای جناب کیجی اینافونه آشنا هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.