Menu

احتمالا Ubisoft حساب جدیدی برای بازی Prince of Persia در توئیتر ایجاد کرده است

شرکت Ubisoft با توجه به لغو شدن E3 2020 به دلیل ویروس کووید-19 چندی پیش اعلام کرد رویداد دیجیتالی مخصوص به خود را با نام Ubisoft Forward در اواخر تیر ماه برگزار می‌کند. فعلا از همه اعلامیه‌های آن رویداد خبر نداریم اما به‌نظر می‌رسد یکی از بازی‌های محبوب این شرکت باز خواهد گشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، یکی از کاربران Reddit متوجه شد که شرکت Ubisoft حساب توئیتر جدیدی برای بازی Prince of Persia ایجاد کرده است. این حساب که نام کاربری @PrinceOfPersia را دارد، فعلا در حالت خصوصی/Private است و نه کسی را دنبال می‌کند و نه دنبال کننده‌ای دارد. این حساب در مه 2020 (اردیبهشت-خرداد) هم ایجاد شده که یعنی همین اواخر است.

با این حال شاید از خود بپرسید ما از کجا می‌دانیم این حساب به Ubisoft ربط دارد؟ به هر حال هر کسی می‌تواند حساب توئیتر درست کند و اگر نام کاربری Prince of Persia در دسترس باشد، پس هر شخص عادی ممکن است آن را ایجاد کرده باشد. طبق گفته کاربران Reddit، در صورتی که شما سعی کنید با این حساب وارد توئیتر شوید و سپس گزینه "فراموشی رمز عبور" را بزنید، توئیتر گزینه‌ای برای بازیافت رمز عبور می‌دهد که ظاهرا مربوط به Ubisoft است.

در تصویر زیر می‌توانید خودتان هم ببینید که ایمیل ذکر شده برای بازیافت رمز عبور ظاهرا توسط یکی از دامنه‌های Ubisoft ثبت شده است. شما نمی‌توانید آدرس کامل ایمیل را مشخص کنید اما تعداد نقاط خالی ایمیل به اندازه جا دادن کلمه "Ubisoft" است که تایید می‌کند این کار رسما توسط خود آن‌ها برای ثبت این حساب انجام شده است.

در هر صورت زیاد هیجان‌زده نشوید چون امکان هر چیزی وجود دارد. شاید یکی از طرفداران که قصد جلب توجه داشته، به‌طور استادانه‌ای چنین حسابی ایجاد کرده است. با این وجود، چیز عجیب و کمیابی نیست که شرکت‌های سازنده قبل از معرفی نسخه جدید یکی از معروف‌ترین بازی‌های خود، حساب‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی مختلف برای آن ایجاد کنند. قبلا هم چندین مورد بدین شکل پیش آمده، پس شاید احیای Prince of Persia در آینده‌ای نزدیک انجام شود.