Menu

شایعه: گیم‌پلی بازسازی Resident Evil 4 شاید مثل بازی اصلی نباشد؛ داستان گسترش خواهد یافت

شایعات زیادی درباره اینکه یک بازسازی از Resident Evil 4 منتشر می‌شود را می‌بینیم و اکنون گزارشی آمده که حاکی از آن است این بازسازی داستان نسخه اصلی را به روش‌هایی جذاب گسترش می‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، به‌تازگی منبعی داخلی به‌نام Dusk Golem که ثابت کرده اطلاعات دقیق و درستی از سری Resident Evil داشته و اکثر گزارشات او درباره Resident Evil 8 هم درست از آب در آمدند، در توئیتر گفته سازندگان داستان این عنوان را با توسعه بیشتر عناصر معرفی شده در بازی اصلی گسترش می‌دهند:

"داستان هم زمینه‌ای است که می‌خواهند آن را بسیار گسترش دهند. فکر کنم یک مثال شانسی که می‌توانم در این رابطه به شما بگویم، این است که آیا تا حالا فکر کرده‌اید نقش دکتر سالوادور در Resident Evil 4 چه بود؟ نه؟ پس آماده برانگیختن حس کنجکاوی خود در نسخه بازسازی شده شوید."

Dusk Golem همچنین درباره چگونگی اجرای نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 صحبت کرد. بازی اصلی انقلابی در این سری و کل صنعت بازی‌های ویدیویی بود و اگر نسخه بازسازی شده آن به مانند بازی اصلی یا نسخه‌های بازسازی شده Resident Evil 2 و 3 باشد، پس نمی‌تواند به دستاوردهای بازی اصلی در زمان قدیم برسد. این می‌تواند بسیار جالب باشد چون Resident Evil 4 حتی با استانداردهای امروزی هم گیم‌پلی بسیار خوبی دارد و شاید نیاز به تغییرات اساسی در گیم‌پلی نداشته باشد.

در آخر اینکه گفته شد حداقل یک سال دیگر باید منتظر بمانیم تا بازی تازه به‌طور رسمی معرفی شود. طبق شایعات به‌نظر می‌رسد استودیوی M-Two وظیفه انجام این بازسازی را بر عهده دارد. شینجی میکامی نقش مستقیمی در خلق این بازسازی نداشته اما مخالفتی هم با بازسازی Resident Evil 4 ندارد.

شایعه شده که بازسازی Resident Evil 4 در سال 2022 منتشر خواهد شد.