Menu

اطلاعات جدید و ویدیوهایی کوتاه از مبارزات Ghost of Tsushima منتشر شدند

کمتر از 30 روز تا عرضه بازی Ghost of Tsushima باقی مانده و سازندگان وعده ارائه جهانی زیبا، بزرگ و پر از رمز و راز به ما داده‌اند اما همان‌طور که از هر هر بازی سامورایی انتظار داریم، قرار است کلی شمشیرزنی و انتقام‌های خونین را ببینیم و امروز اطلاعات و ویدیوهای خوبی در این رابطه منتشر شده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، کریس زیمرمن، بنیان‌گذار استودیوی Sucker Punch، در وبلاک PlayStation توضیحات زیادی درباره مبارزات و مخصوصا شمشیرزنی داد. بزرگ‌ترین مشکل آن‌ها رسیدن به یک سرعت درست در مبارزات بود و در ساخت‌های اولیه بازی کار برای شخصیت جین بیش از حد آسان بود و به‌راحتی دشمنان را از میان بر می‌داشت. تیم سازنده تصمیم گرفت به‌جای چیزی که در فیلم‌های سینمایی نمایش داده می‌شود، مبارزات شمشیرزنی در دنیای واقعی را ببیند تا بفهمد جریان این نوع مبارزات در اصل به چه شکل است. بدین گونه آن‌ها به همان سختی و سرعتی که می‌خواستند در مبارزات پیاده کنند رسیدند.

زیمرمن همچنین توضیحاتی درباره حالت‌های مبارزه‌ای مختلف شخصیت جین و کاربرد آن‌ها در دفع و جاخالی دادن ضربات ارائه داد. جین نمی‌تواند به اندازه کافی واکنش سریعی به چند دشمن به‌صورت همزمان داشته باشد بنابراین استفاده درست از حالت‌های مبارزه‌ای متفاوت یا همان Stanceها می‌توانند تاثیرگذار باشند.

جیسون کانل، خالق Ghost of Tsushima، در رابطه با این حالت‌های مبارزه‌ای توضیح داد:

"ما مقداری از حالت‌های مبارزه‌ای را نشان دادیم و شما باید برای مبارزه با هر شخص از یک حالت مبارزه‌ای درست استفاده کنید. کاربرد این حالت‌ها در بازی همین است و اگر تعداد زیادی از دشمنان شما را محاصره کنند بسیار مفید می‌شوند. در کل خوب است که بدانید با تغییر سبک مبارزه‌ای خود به یک حالت دیگر می‌توانید دشمنی که سپر دارد را از میان بردارید. ما می‌خواهیم شما بازی در نقش یک سامورایی را حس کنید و این سبک‌های مبارزه‌ای بخش بزرگی از این هدف ما هستند. با چه دشمنی مبارزه می‌کنید؟ باید حالت مبارزه‌ای درست را برای سریع‌تر کشتن آن انتخاب کنید."

نکته عجیب اینجاست که با وجود صحبت درباره مبارزات و ارائه اطلاعات جالب راجع به این بخش، ویدیوهایی که برای نشان دادن مبارزات در بازی نمایش داده شدند بسیار کوتاه بودند اما در کل چیز زیادی تا عرضه باقی نمانده است. این ویدیوها بهبود و روان‌تر شدن مبارزات را نشان می‌دهند.

دانلود ویدیو

تماشا به‌صورت تمام صفحه

دانلود ویدیو

تماشا به‌صورت تمام صفحه

بازی Ghost of Tsushima در روز 27 تیر برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.