Menu

Devil May Cry 5 بر روی PS4 Pro از نرخ فریم 60 و رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد

به لطف موتورگرافیکی قدرتمند RE Engine که Capcom برای Resident Evil VI توسعه داده، عنوان Devil May Cry 5 از نظر گرافیکی و کیفیت تمامی توجه‌ها را به خود جلب کرده است. حال اگر شما یک PS4 Pro در دسترس داشته باشید شاهد کیفیت فوق‌العاده‌ای خواهید بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، چندی پیش Capcom تایید کرد که بازی هک اند اسلش اکشن DMC 5 بر روی کنسول PS4 Pro از نرخ فریم 60 و رزولوشن 4K حمایت خواهد کرد و این حرکتی جذاب از سوی تیم سازنده به شمار می‌رود و به طور حتم آنالیزگرهای گرافیکی با بررسی بازی شگفت زده خواهند شد.

این خبر از طریق تهیه کننده Capcom، "مت واکر"، در جواب یکی از طرفداران در توییتر منتشر شد، فردی با نام Okeoma از تهیه کننده بازی پرسید که آیا DMC 5 بر روی PS4 بهینه و با کیفیت خواهد بود که واکر در جواب گفت:

"مطمئنا این گونه خواهد بود. 4K@60FPS بر روی Pro. ^_^"

رزولوشن 4K و فریم ریت 60 برای عناوین PS4 چیزهای کم یابی نیستند اما وجود این دو به صورت همزمان بسیار جذاب می‌باشد. البته طرفداران کمی با خبر وجود "پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای" نگران شدند که تیم سازنده اعلام کرد، این موضوع به طور کامل بررسی شده و شاهد هیچ‌گونه سواستفاده نخواهیم بود.

Devil May Cry 5 در تاریخ 8 مارس برای سه پلتفرم PC ،Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.