Menu

در صورت غیرفعال کردن مینی‌مپ در Red Dead Redemption 2 رفتار NPCها تغییر خواهد کرد

عنوان بزرگ Red Dead Redemption 2 که توسط شرکت Rockstar توسعه یافته است، اواخر این ماه برای کنسول‌های Xbox One و Playstation 4 عرضه خواهد شد. این عنوان قرار است یکی از پرجزییات‌ترین بازی‌های جهان بازی باشد که تا کنون عرضه شده است و به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا بازیکنان بهترین تجربه‌ی ممکن را داشته باشند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، اخیرا کاربر LegacyKillaHD در کانال یوتیوبش ویدیوی جدیدی منتشر نمود و آشکار شد که یک مجله‌ی کرواتی در پیش نمایشی که از بازی نوشته تایید کرده است که در صورتی که بازیکن مینی‌مپ بازی را غیرفعال کند دیالوگ NPCها تغییر خواهد کرد. با غیرفعال کردن مینی‌مپ در بازی NPCها به بازیکن اطلاعات گوناگونی در مورد محیط اطراف می‌دهند و همچنین به بازیکن در جهت‌یابی و پیدا کردن مسیر کمک می‌کنند.

وبسایت فرانسوی Jeux Actu نیز جزییات جدیدی در مورد قابلیت پخت و پز در بازی ارائه داد. بنا بر نوشته‌های این وبسایت، آرتور یک آشپز کاملا توانمند است و می‌تواند انواع مختلفی از غذا‌ها را درست کند که هرکدام اثرات مثبت مختلفی بر روی آرتور خواهند گذاشت. حتی برخی باعث بهبود قابلیت Dead Eye خواهند شد. به نظر می‌رسد نوع این بهبود‌ها به ترکیب گیاهان در زمان پخت‌و‌پز بستگی دارد. جالب آنکه گوشتی که کیفیت‌ بد داشته باشد را نمی‌توان طمع دار کرد و بازیکنان مجبور خواهند بود تا توانایی شکار خود را ارتقا دهند.

در ادامه Jeaux Actu تایید کرد که سرخ‌پوست‌های آمریکایی در Red Dead Redemption 2 حضور دارند. در اوایل بازی آرتور با یکی از سرخ‌پوست‌ها برخورد خواهد داشت اما اینکه سرخ‌پوست‌ها تا چه اندازه در بازی حضور دارند مشخص نیست.

عنوان Red Dead Redemption 2 روز جمعه، ۴ آبان ۱۳۹۷برای کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

آیا شما هم به دلیل وجود این مقدار جزییات فوق‌العاده در این عنوان هیجان‌‌زده هستید؟‌ نظرات خود را در زیر با ما در میان بگذارید.