Menu

تأیید نسخه نسل بعدی بازی Marvel’s Avengers

به گزارش پردیس‌گیم، شرکت اسکوئرانیکس(Square Enix) امروز تأیید کرد که بازی Marvel's Avengers برای PS5 و XBOX SERIES X در هنگام عرضه قابل دسترسی است.

بازیکنانی که نسخه نسل فعلی بازی را داشته باشند، می‌توانند بازی خود را به رایگان برای نسل بعد به‌روزرسانی کنند. این قابلیت برای هر دو کنسول فراهم است. یعنی دارندگان نسخه PS4 می‌توانند به رایگان بر روی PS5 بازی را اجرا و به روزرسانی کنند و هم دارندگان نسخه Xbox One می‌توانند به رایگان بازی را بر روی Xbox Series X تجربه کنند. همچنين بازیکنانی که از این روش استفاده کنند، فایل ذخیره و پیشرفت آن‌ها در بازی نیز به کنسول جدیدشان منتقل می‌شود و می‌توانند بازی را دقیقاً از همان جا که رها کردند، ادامه دهند. این نکته نیز شایان ذکر است که بازی از بخش آنلاین بین نسلی(Cross Gen) پشتیبانی می‌کند، به این شکل بازیکنان PS4 قابلیت بازی با دوستان PS5 دارشان را دارند و بازیکنان Xbox One دار نیز قابلیت بازی با دوستان Xbox Series X را دارا می‌باشند.

بازی بر روی PS5، بارگذاری فوق‌العاده سریع، بافت‌های تصویری با کیفیت‌تر، وضوح تصویر بالا و جزئیات بالا، رهگیری پرتو و تخریب پذیری بالاتر را ارائه می‌دهد. بازی کاملاً برای SSD فوق-سریع PS5 بهینه شده است. شما در نسخه PS5 بازی تجربه یک بازی پویا و روان را خواهید داشت. بازی همچنین از قابلیت‌های فوق‌العاده دسته DualSense نیز کمال استفاده را کرده است و به لطف صدای سه بعدی و با کیفیت شما تجربه‌ای عمیق و درگیرکننده‌ را شاهد خواهید بود. همچنين برای دادن حق انتخاب بیشتر به بازیکنان ما به آن‌ها امکان انتخاب از حالت گرافیک تقویت شده یا حالت نرخ فریم بالاتر را خواهیم داد.

ما جزئیات اختصاصی در مورد نسخه PC, Google Stadia و XBOX SERIES X را در آینده اعلام خواهیم کرد.
برای اطلاعات بیشتر از بازی، بخش چندنفره و co-op آن، و گیم‌پلی جدید، منتظر پخش مراسم Marvel's Avengers War Table در تاریخ چهارشنبه 4 تیرماه باشید.
بازی Marvel's Avengers به طور همزمان بر روی دستگاه‌های PS4, Xbox One, Google Stadia, Pc در تاریخ جمعه 14 شهریور عرضه خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ امیدی به موفقیت این بازی دارید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.