Menu

بازی Pokémon Cafe Mix برای Nintendo Switch و موبایل معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم، در جریان مراسم ویژه رونمایی از پوکمون، شرکت پوکمون یک دنباله غیر مستقیم از مجموعه پوکمون را برای نینتندو سوئیچ و موبایل (ios و اندروید) معرفی کرد. بازی پوکمون کافه میکس (Pokémon Cafe Mix) یک بازی در سبک جورچین (Puzzle) است. بازی مذکور شروع رایگانی دارد یعنی (Free to Start) است. بازی هم اکنون برای پیش‌خرید در eShop و App Store در دسترس است. همچنين بازی در گوگل‌پلی نیز قابل پیش‌ثبت‌نام است.
در بازی Pokémon Cafe Mix شما اداره یک کافه را برعهده دارید که پوکمون‌ها آنجا سر می‌زنند. برای سرو غذا و نوشیدنی شما باید جورچین حل کنید. جورچین‌ها شامل کلیک کردن روی یک گونه پوکمون و کشیدن آن روی پوکمون هم‌گونه است. با تکمیل جورچین‌ها و سرو غذا، دوستی شما با پوکمون‌ها بیشتر می‌شود، که این قابلیت‌های جدیدی برای کافه آزاد می‌کند و پوکمون‌های جدیدی به کافه شما خواهند آمد.
طبق لیست APP Store و eShop، بازی پوکمون کافه میکس برای عرضه در تاریخ سه‌شنبه 3 تیرماه برنامه‌ریزی شده است. بازی شباهت‌های زیادی با با عنوان Pokémon Quest دارد، بازیی که آن هم برای نینتندو سوئیچ و موبایل قابل دریافت است و شروع رایگان دارد.
شرکت پوکمون یک برنامه دیگر نیز معرفی کرد. برنامه Pokémon Smile که هدف آن کمک به سلامت دهان کودکان است.
همچنین ما خبر معرفی جدیدی از بازی New Pokémon Snap داریم که قرار است برای نینتندو سوئیچ عرضه شود.

خب دوستان، نظرتان چیست؟ از طرفداران بازی پوکمون هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.