Menu

EA Play 2020| شرکت EA سال آینده میلادی هفت بازی جدید برای Switch عرضه می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم به نظر می‌رسد EA می‌خواهد پشتیبانی خود را از Switch افزایش دهد. شرکت EA همیشه متعهد بوده است با انتشار عنوانین مختلف برای کنسول‌ها، PC و موبایل، دامنه بازی‌کنندگان و پلتفورم‌های خود را گسترش دهد. در حالی که این ناشر فعالیت خود را برای نسل بعد شروع کرده است و همزمان با آن تصمیم به بازگشت عناوین خود به Steam را گرفته است، به گسترش در دسترس بود عناوین خود در پلتفورم‌های مختلف نیز ادامه می‌دهد. با توجه به اطلاعات به دست آمده از EA Play استودیوهای این شرکت بازی‌های بیشتری را برای Nintendo Switch برنامه‌ریزی کرده‌اند.

در طی EA Play 2020، این شرکت تایید کرد که ۷ بازی جدید در طی ۱۲ ماه آینده برای Switch عرضه خواهد کرد. در حال حاضر، چهار عدد از این عناوین شناسایی شده‌اند: که شامل Burnout Paradise Remastered (که هم‌اکنون منتشر شده است)، Apex Legend (که در ادامه سال منتشر خواهد شد) و Lost in Random که یکی از عناوین جدید EA Originals است، می‌باشد. یکی دیگر از بازی‌هایی که برای Switch تایید شده است، FIFA 21 می باشد.

با در نظر گرفتن بازی‌های بالا سه بازی دیگر می‌ماند که در طی یک سال آینده برای Switch منتشر خواهد شد. در این لحظه، مشخص نیست که آیا تعدادی از بازی‌های جدیدی که در EA Play 2020 معرفی شده‌اند، برای Switch نیز منتشر می‌شوند یا خیر، مانند بازی It Takes Two که توسط استودیو Hazelight ساخته می‌شود. با این حال، حداقل این اخبار به ما نشان می‌دهند که EA به پشتیبانی بیشتر از Nintendo Switch برای آینده ادامه می‌دهد؛ یا بازسازی بازی‌های قدیمی یا بازی‌های کاملا جدید را برای Switch منتشر خواهد کرد.