Menu

تماشا کنید؛ اولین تصاویر Crash Bandicoot 4 به همراه تاریخ احتمالی عرضه منتشر شد

چندی پیش خبرهایی درمورد نسخه جدید Crash Bandicoot منتشر شد. بر اساس این اخبار چهارمین بازی شماره دار این سری تحت عنوان It’s About Time توسط استودیوی Toys for Bob برای PS4 و Xbox One درحال توسعه است و اکنون با تصاویر تازه منتشر شده می‌توانیم ببینیم که باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، این تصاویر که در وب‌سایت 4Chan به اشتراک گذاشته شده‌اند، علاوه بر نشان دادن بخش‌های زیبایی از بازی، ظاهراً تاریخ عرضه را نیز لیک کرده‌اند… جمعه، ۱۸ مهر ۱۳۹۹. می‌توانید این اسکرین‌شات‌ها را در ادامه مشاهده کنید؛

1

4 4 3

5 2

لطفاً توجه داشته باشید که این عکس‌ها، به نظر از روی تریلر معرفی بازی که هنوز منتشر نشده گرفته شده‌اند و به دلیل کیفیت پائین، ویژگی‌های بصری و گرافیکی بازی روی کنسول‌های نسل فعلی را نمایش نمی‌دهند.

تا این تاریخ، به نظر این عنوان فقط برای PS4 و Xbox One در نظر گرفته شده. اینکه آیا شاهد نسخه‌ی Nintendo Switch خواهیم بود یا نه درحال حاضر مشخص نیست.

احتمالاً Crash Bandicoot 4: It's About Time به صورت رسمی طی چند روز آینده و در 2 تیر ماه حین مراسم Summer Game Fest معرفی شود. طبق معمول، درصورت منتشر شدن اطلاعات بیشتر آن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.