Menu

ارتقای نسخه‌ی نسل هشتمی به کنسول‌های نسل نهمی در FIFA 21 رایگان خواهد بود

به رسم هر ساله، نسخه‌ی جدید FIFA امسال نیز منتشر خواهد شد. به گزارش پردیس‌گیم چند روز پیش بود که در مراسم EA Play شاهد رونمایی رسمی از FIFA 21 بودیم . مشخص شد که این بازی علاوه بر کنسول‌های نسل هشتم، برای پلی استیشن 5 و اکس باکس سری اکس نیز عرضه خواهد شد. دیروز صفحه‌ی رسمیِ EA اعلام کرد که ارتقای نسخه‌ی نسل هشتمی به نسل نهم، به شکل رایگان انجام خواهد گرفت.

همانند Madden NFL 21، کسانی که FIFA 21 را نیز بر روی PS4 یا Xbox One خریداری کنند، می‌توانند در زمانِ مقرر شده به شکل رایگان و از طریق آپدیت، نسخه‌ی نسل هشتمی خود را به نسل نهم ارتقا دهند. این پروسه تا زمان انتشار FIFA 22 قابل اجرا خواهد بود.

علاوه بر این EA تایید کرد که شما می‌توانید فایل‌های ذخیره شده‌ی خود در Ultimate Team و Volta را از کنسول پلی استیشن 4 یا اکس باکس وان به پلی استیشن 5 یا اکس باکس سری اکس منتقل کنید. البته قابل ذکر است که چنین قابلیتی برای Career Mode, Online Seasons, Co-Op Seasons, Pro Clubs و… در دسترس نخواهد بود.

و در آخر نیز گفتنی است که FIFA 21 از قابلیت کراس پلی پشتیبانی نخواهد کرد. البته EA در این خصوص مدعی شد:

"این‌که بازیکنان از طریق هر پلتفورمی به مقابله با یکدیگر بپردازند، از اهداف بلند مدت ماست و برای عملی کردن چنین هدفی تحقیقات بیشتری خواهیم کرد و شما را نیز در جریان آخرین اخبار خواهیم گذاشت."

FIFA 21 در تاریخ 9 اکتبر مصادف با 18 مهرماه برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر خواهد شد. در زمان عرضه‌ی پلی استیشن 5 و اکس باکس سری اکس نیز نسخه‌ی نسل نهمی این بازی منتشر می‌شود.