Menu

EA Play 2020 | تماشا کنید: اولین ویدئو از Dragon Age 4 به نمایش گذاشته شد

چندین سال می‌شود که استودیوی BioWare به سختی روی Dragon Age 4 کار می‌کند، با اینحال به جز اولین تریلر رونمایی که در 2018 منتشر شد واقعاً چیز دیگری از این پروژه ندیده‌ایم. خوشبختانه، به نظر این خشکسالی ویدئو در نهایت به پایان رسیده، البته، این ویدئو مورد قابل توجه خاصی ندارد ولی باز هم بهتر از هیچ چیز است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در اواخر مراسم استریم زنده‌ی EA Play که امروز برگذار شد، برای اولین‌بار طی لحظاتی کوتاه توانستیم با ویدئویی مطمئن شویم BioWare درحال کار روی یک Dragon Age برای نسل بعدی کنسول‌هاست. این ویدئو که به نظر in-engine می‌باشد، فقط چند لوکیشن به خصوص را نمایش می‌دهد.

می‌توانید ویدئوی مورد نظر را در ادامه مشاهده کنید؛ (این ویدئو شامل ترکیبی از Need for Speed، سری جدید BattleField و احتمالاً Dragon Age می‌شود)

دانلود HD – دانلود SD

Full Screen

جالب است بدانید که EA هرگز اشاره نکرده که این ویدئوی منتشر شده از BioWare مربوط به چهارمین نسخه‌ی Dragon Age باشد. تنها سرنخی که به وسیله آن می‌توان نتیجه گرفت که این تیزر در رابطه با دنیای Dragon Age می‌باشد، منتشر کردن این ویدئو همراه با کلمه‌ی «جهان‌های فانتزی» است. با توجه به اینکه ماجراهای Dragon Age در دنیایی خیالی و فانتزی رخ می‌دهد، به نظر بهترین حدس همین باشد.

علاوه بر این، اگر بخواهیم به صورت کلی نگاه کنیم، چیزی که باعث شده این تصاویر کوتاه را به Dragon Age ارتباط دهیم، مقایسه کردن آن با سایر ساخته‌های BioWare است. نه Anthem و نه Mass Effect، دو آیپی دیگر این استودیو درحال حاضر درحال ساخت نیستند. پس بله، با در نظر گرفتن شواهد به احتمال بسیار زیاد با Dragon Age 4 طرف هستیم.

اگر منتظر بودید تا بیشتر از این‌ها درمورد Dragon Age اطلاعات به دست آورید، خب، به نظر باید به صبر کردن ادامه دهید. با توجه به بیانیه‌های پیشین EA بعید است که این بازی در بهترین حالت قبل از 2022 برای عرضه آماده شود.