Menu

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales قرار است قابلیت‌ها و قدرت PS5 را به نمایش بگذارد

بعد از معرفی بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales خیلی از طرفداران سردرگم شدند. خوشبختانه سونی و استودیو سازنده طی چند روز گذشته با دادن اطلاعات به این سردرگمی خاتمه دادند.

به گزارش پردیس گیم، آقای برایان هورتون (Brian Horton) کارگردان بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales ضمن اشاره به این‌که بازی مذکور یک تجربه مهم، دلچسب، احساسی و ضروری برای مجموعه است، در مورد قابلیت‌های فنی بازی نیز اظهارنظر کرد و گفت:

"ما همچنین از اینکه بازی در تعطیلات سال میلادی قرار است قدرت PS5 را به نمایش بگذارد، هیجان‌زده هستیم. بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales قرار است: بارگذاری لحظه‌ای، فناوری رهگیری پرتو، صدای سه بعدی و قابلیت‌های DualSense را به نمایش بگذارد. ما طراحی شخصیت‌های خود را با اسکن چهار بعدی به روز کرده‌ایم، و سایه‌زنی پوست شخصیت‌ها را نیز برای واقعی‌تر جلوه کردن، بهبود بخشیده‌ایم، همچنين طراحی موهای شخصیت‌ها را نیز بهبود داده‌ايم تا حرکت بسیار طبیعی‌تری داشته باشند. بیشتر طراحی شهر نیز دوباره به‌روزرسانی شده‌اند تا بهترین استفاده را از قدرت PS5 کرده باشیم. شما در هنگام تجربه داستان Miles Morales، احساس کاملاً جدید و متفاوتی خواهید داشت و این به لطف PS5 است."

بازی Marvel's Spider-Man:Miles Morales قرار است یک عنوان هنگام عرضه PS5(Lunch Title) باشد. از این رو باید شاهد عرضه بازی در تعطیلات سال نو میلادی (بازه‌ی زمانی اواخر پائیز-اوایل زمستان) باشیم.

خب دوستان، نظرتان چیست؟ برای تجربه این بازی هیجان‌زده هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.