Menu

تماشا کنید؛ اسکرین‌شاتی جدید از Demon’s Souls PS5 Remake منتشر شد

بسیاری از زمان معرفی اولیه‌ی بازسازی یکی از محبوب‌ترین عناوین PS3 به نام Demon’s Souls در نمایش PlayStation منتظر جزئیات بیشتری از این بازی هستند. حالا، Bluepoint Games با انتشار تصویری جدید پاسخ این انتظار را داده.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، با اینکه چیز زیادی اشتراک گذاری نشده، دیدن یک اسکرین شات جدید از Demon’s Souls روی صفحه‌ی رسمی PlayStation 5 خالی از لطف نیست. در این تصویر یکی از محبوب‌ترین باس‌های سری یعنی the Tower Knight را می‌بینیم. پیش‌تر، برای لحظه‌ای کوتاه در تریلر معرفی توانستیم این غول فلزی را مشاهده کنیم. این دفعه، می‌توانیم تمام عظمت باس با آن سپر عظیم الجثه‌ش را برانداز کنیم.

اسکرین شات مربوطه را در بالای همین خبر مشاهده می‌کنید.

با دیدن این تصویر می‌توان امیدوار بود که بازسازی Demon’s Souls به زیبایی هر چه تمام‌تر درحال انجام است. درحال حاضر هیچ ویدئوی خاصی از گیم‌پلی نسخه ریمیک شده اشترک گذاری نشده و امیدوار هستیم در آینده‌ی نه چندان دور تصاویری از گیم‌پلی را نیز مشاهده کنیم.

Demon’s Souls قرار است به صورت انحصاری برای PS5 در زمانی نامشخص منتشر شود. و خود دستگاه PS5، کنسول نسل بعدی Sony، همچنان با قیمت و تاریخ عرضه‌ی نامعلوم در فصل تعطیلات میلادی جاری منتشر خواهد شد.