Menu

تأخیر دوباره بازی Cyberpunk 2077 و تاریخ عرضه جدید

به گزارش پردیس گیم، بازی به شدت مورد انتظار Cyberpunk 2077 باز هم تأخیر خورد. بازی پیش از این برای عرضه در ماه سپتامبر میلادی برنامه‌ریزی شده بود. استودیو Cd Project Red البته این خبر خوشحال کننده را نیز اعلام کرد که ساخت بازی به طور کامل پایان یافته است. هم محتوای بازی و هم گیم‌پلی کاملاً آماده شده است. ولی برای رفع ایرادات بازی و بهینه‌سازی هر چه بیشتر بازی و همچنین پالایش نهایی آن‌ها تصمیم به تأخیر در عرضه بازی گرفتند. نکته جالب ماجرا این است که آن‌ها هیچ اشاره‌ای به همه‌گیری جهانی Covid-19 نکردند، و از این بابت هیچ بهانه‌ای نگرفتند. همه‌گیری که البته همه مشاغل را به دور کاری واداشته است. در پائین نقل قول مستقیم استودیو را خواهیم داشت:

"مراحل بازی، میان‌پرده‌ها، مهارت‌ها و تمام اشیاء داخل بازی، تمام ماجراجویی‌های شهر Night City همه آماده شده‌اند. اما با توجه به این وسعت بازی و درهم تنیدگی و پیچیدگی سیستم مراحل و گیم‌پلی بازی، ما نیاز داریم که بازی را بیشتر و دقیق‌تر مورد بررسی قرار دهیم، تا مشکلات و باگ‌های احتمالی بازی را به حداقل برسانیم. بدون شک ما از این فرصت اضافه و زمان باقی مانده برای همین منظور استفاده خواهیم کرد. "

با این تفاسیر استودیو تاریخ عرضه جدید بازی را پنجشنبه 29 آبان اعلام کرد. خبر خوش دیگر این است که رویداد آنلاين Night City Wire طبق برنامه در تاریخ پنجشنبه 5 تيرماه برگزار خواهد شد. برای اطلاع از آخرین وضعیت این بازی شگفت‌انگیز با ما همراه باشید.

خب دوستان، نظرتان چیست؟ شما هم از دیدن این خبر ناراحت شدید؟ به نظر شما با این تفاسیر این بازی به مراسم The Game Awards امسال خواهد رسید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.