Menu

شایعه: عناوین نسل هشتمی Mortal Kombat و Injustice برای نسل بعد نیز منتشر می‌شوند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب‌سایت gamingbolt، استودیو محبوب و موفق NetherRealm اکنون مدتی است که به دنبال پیشرفت گرافیکی و بهبود جزییات عناوین ساخته‌شده توسط خود مانند Injustice 2 و به خصوص Mortal Kombat 11 است. با این‌وجود، ممکن است این استودیو به فکر ادامه‌ی این روند در نسل نهم و بر روی دو کنسول PS5 و Xbox Series X نیز باشد. لیست جدید مشاغل این استودیو به دنبال یک مهندس نرم افزار در زمینه‌ی گرافیک بازی‌هاست تا روی "فناوری پیشرفته گرافیکی برای PS5 و Xbox Series X" کار کند.

طبق موارد گفته‌شده در این لیست مشاغل، به احتمال زیاد Mortal Kombat 11 و Injustice 2 در سال آینده برای کنسول‌های نسل بعدی منتشر خواهند شد که البته با توجه به سیاست‌های پیشین شرکت Warner Bros این قضیه چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. همچنین می‌دانیم که استودیو Interactive Entertainment در مورد "سال ها محتوای جدید برنامه ریزی شده" صحبت کرده است. با این حال، عجیب نخواهد بود اگر NetherRealm از مدت‌ها قبل، برنامه ریزی ساخت دنباله‌هایی برای هردو مجموعه در نسل بعد را شروع کرده‌باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده، رویداد The DC Fandome در تاریخ 22 اوت برای انتشار اطلاعات عناوین WB Games و رونمایی از یک عنوان در جهان DC برگزار خواهد شد. به نظر شما آیا نسخه‌ی جدیدی از این دو مجموعه‌ی محبوب معرفی خواهد شد یا قرار است شاهد بازسازی این عناوین در نسل بعد باشیم؟