Menu

گزارش؛ این آخرهفته Assassin’s Creed Origins بر روی Uplay رایگان خواهد بود

درحال حاضر عنوان Assassin’s Creed Valhalla یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های درحال ساخت Ubisoft برای سال جاری است و این غول فرانسوی سعی می‌کند با رایگان کردن Assassin’s Creed Origins برای مدت محدود، هیجانات درمورد Valhalla را دغ و تازه نگه دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، به تازگی مشخص شد، می‌توانید از 30 خرداد ماه تا 1 تیر به صورت رایگان Assassin’s Creed Origins را در Uplay تجربه کنید. البته، هم‌اکنون می‌توانید نسخه کامل این بازی را با 80% تخفیف از Ubisoft Store تهیه کنید. این فرصت شاید بهترین شانس برای این باشد که پیش از دست به جیب شدن بازی را امتحان کنید.

عنوان Assassin’s Creed Origins یکی از مهم‌ترین بازی‌های این سری فرانچایز بوده که مسیر گیم‌پلی را از سوم شخص مخفی‌کارانه به نقش‌آفرینی اکشن تغییر داد. پس، اگر می‌خواهید ببینید ریشه‌ی مکانیک‌های جدید بازی‌های Assassin’s Creed از کجا آغاز شده، پیشنهاد می‌شود نسخه‌ی Origins را تجربه کنید.

برای اولین بار، در Origins، این سری بازی وارد سرزمین‌های آفریقایی، آن هم در طلایی‌ترین دوره‌ی خود می‌شود. با در دست گرفتن کنترل Bayek، مأموریت حفاظت از مردم در برابر گروهی از امپراطورهای ثروتمند و نیروهای مجهز آنان که تمام نواحی مصر را در سلطه‌ی خود دارند بر عهده می‌گیرید. جدای این مسئولیت، داستانی شخصی بین شما و این گروه مخفی نیز در جریان است که باعث می‌شود داستان سرایی درگیر کننده‌ای داشته باشیم.

Assassin’s Creed Origins سال‌ها قبل در 2017 منتشر شد و بابت جهان زیبا، مکانیک‌های گیم‌پلی تازه و داستانی جذاب نقدهای اکثراً مثبتی نیز دریافت کرد. با اینحال، ورود عناصر نقش‌آفرینی به این سری به مزاج طرفداران قدیمی Assassin’s Creed خوش نیامد.

با تمام این حرف‌ها، Ubisoft قول داده با Valhalla تعدادی از بهترین ویژگی‌های سری Assassin’s Creed را باز گرداند.

نسخه‌ی بعدی به نام Valhalla طبق برنامه‌ریزی‌ها در تعطیلات 2020 برای کنسول‌های فعلی و نسل بعد منتشر خواهد شد.