Menu

دریافت رایگان Witcher 3: Wild Hunt با GOG Galaxy 2.0

به گزارش پردیس‌گیم، ما به تازگی سالگرد 5 سالگی بازی Witcher 3: Wild Hunt را پشت سر گذاشتیم. حال به لطف GOG.com دلیل تازه‌ای برای طرفداری از این بازی خاص استودیو CD Project Red داریم. اگر شما صاحب این بازی هستید و قبلاً آن را خریده‌اید، می‌توانید با متصل کردن دستگاه خود به GOG Galaxy 2.0 نسخه مخصوص GOG را به رایگان دریافت کنید. در آینده قرار است شاهد رویدادهای مشابه بیشتری باشیم.

شاید بپرسید GOG Galaxy 2.0 دیگر چیست؟

نرم‌افزار GOG Galaxy 2.0 برنامه‌ای است که این امکان را به بازی‌بازان می‌دهد تا حساب‌های خود در دستگاه‌های مختلف را در اینجا وارد کنند تا به همه‌ی بازی‌ها و لیست دوستان خود در یک مکان واحد دسترسی داشته باشند. با این شیوه شما می‌توانید تمام بازی‌های خود را چه PC و چه کنسول در یک لیست واحد داشته باشید، هر بازی کامپیوتری را به راحتی اجرا کنید، پیشرفت خود را در بازی‌ها زیر نظر بگیرید و از زمان بازی و Achievement خود و دوستانتان اطلاع داشته باشید.

چطور بازی Witcher 3: Wild Hunt را به رايگان دریافت کنیم؟

از امروز، اگر شما دستگاهی را که با آن بازی را خریده‌اید به برنامه GOG Galaxy 2.0 متصل کنید، می‌توانید نسخه مخصوص GOG را به رایگان دریافت کنید و بازی به لیست بازی‌های شما در برنامه اضافه خواهد شد. شایان ذکر است که GOG Galaxy 2.0 تمام پیشرفت‌ها و زمان بازی شما را نیز منتقل می‌کند.

توجه داشته باشید که نسخه GOG.com بازی Witcher 3: Wild Hunt شامل محتواهای انحصاری دیجیتالی نیز می‌باشد که به راحتی از طريق برنامه قابل دریافت هستند. این محتواهای انحصاری شامل: موسیقی بازی به علاوه 4 قطعه اضافه، عروسک‌های کاغذی طراحی شده از بازی توسط هنرمند برتر جناب Tougui و کمیک دیجیتالی بازی The Witcher: House of Glass. تمام این محتواها به محض دریافت نسخه GOG.com بازی، در دسترس قرار می‌گیرند.

امکان دريافت این بازی به مدت یک هفته تا تاریخ سه‌شنبه 3 تیرماه از طريق برنامه در دسترس است. برای دریافت برنامه GOG Galaxy 2.0 برای ویندوز و مک به سایت www.gogalaxy.com سر بزنید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ بازی پرافتخار Witcher 3 را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.