Menu

گزارش؛ طبق برنامه‌ها Horizon Forbidden West قرار است در 2021 برای PS5 عرضه شود

به تازگی ویدئوی جدیدی از Horizon Forbidden West منتشر شده که صحبت‌های کارگردان بازی درمورد این دنباله‌ی مورد انتظار را نمایش می‌دهد.

تقریباً یک هفته از زمان معرفی اولین بازی‌هایی که قرار است برای PS5 منتشر شوند می‌گذرد و یکی از عناوین برجسته‌ی این معرفی بدون شک Horizon Forbidden West بوده. حالا، اطلاعات بیشتری درمورد این بازی به اشتراک گذاشته شده و بازه‌ی زمانی حدودی انتشار آن نیز مشخص گردیده.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در این ویدئوی جدید که امروز توسط PlayStation آپلود شده، جرئیات جدیدی به صورت مستقیم از زبان کارگردان بازی Forbidden West یعنی آقای Mathijs de Jonge مطرح شده. در این ویدئو ابعاد تازه‌ای از بازی از جمله لوکیشن‌هایی که از ایالت «یوتا» تا سواحل اقیانوس آرام کشیده می‌شود شرح داده شده است. همچنین به گفته‌ی کارگردان دنیای نسخه‌ی جدید بازی بسیار پر جزئیات‌تر از Zero Dawn خواهد بود و عملاً می‌توان گفت هیچگونه صحفه بارگزاری نخواهیم داشتم.

به مانند سری قبلی، Horizon Forbidden West شامل دشمنان خطرناک زیادی می‌شود که سر راه Aloy قرار خواهند گرفت. با اینکه تعدادی از این دشمنان جدید را در تریلر معرفی اولیه دیده‌ایم، در این ویدئو Guerrilla جزئیات بیشتری درمورد این ماشین‌های جدید به اشتراک گذاشته. به صورت کلی، گفته می‌شود «چندین و چند روبات جدید» به بازی اضافه شده که در حین تجربه‌ی بازی با آن‌ها مواجه می‌شوید.

می‌توان گفت با اختلاف مهم‌ترین اطلاعاتی که از این ویدئو به دست می‌آید تاریخ انتشار تقریبی آن است. با اینکه de Jonge کاملاً مطمئن حرفی در این رابطه نزد، اشاره کرد که در حال حاضر Guerrilla قصد دارد Forbidden West را سال آینده منتشر کند. با توجه به فاصله 4 ساله با نسخه‌ی قبلی، می‌توان انتظار داشت این پنجره زمانی برای روز عرضه چندان هم غیر منطقی نیست. فقط باید امیدوار باشیم از الان تا سال آینده اوضاع تغییر زیادی نکند.

اگر می‌خواهید شخصاً ویدئوی مورد بحث را مشاهده کنید، لینک‌های دانلود و نمایش آنلاین در ادامه قرار داده شده؛

دانلود HD – دانلود SD

نمایش تمام صفحه

امیدوار هستیم با نزدیک‌تر شدن به زمان انتشار با نمایش‌های بیشتری از Horizon Forbidden West سورپرایز شویم.