Menu

گزارش: چرا Silent Hill در مراسم Sony معرفی نشد؟ آیا هنوز هم احتمالِ رونمایی از ریبوت Silent Hill وجود دارد؟

در کنار Gran Turismo 7 و Ratchet and Clank: Rift Apart یکی دیگر از بازی‌هایی که شایعات بسیاری حول محورش داشت، Silent Hill بود. به گزارش پردیس‌گیم زمانی که برای اولین بار شایعه‌ی توسعه‌ی Silent Hill توسط Japan Studio مطرح شد Konami بلافاصله به تکذیب این خبر روی آورد و گفت که قصد پرداختن به Silent Hill را ندارند. اما شایعات دست از سر Silent Hill برنداشتند و بیش از پیش به امیدوارتر ساختن هوداران مشغول بودند، به گونه‌ای که همه فکر می‌کردند دیگر تا معرفی Silent Hill چیزی نمانده و در مراسم پلی استیشن 5 با آن روبرو خواهیم شد.

اما متاسفانه ریبوتِ بازی مذکور به هیچ وجه در مراسم PlayStation 5 نشان داده نشد اما بارقه‌هایی که هنوز هم شعله‌ی امید را در دل طرفداران زنده نگه می‌دارد صحبت‌هایی بود که جیم رایان، رئیس پلی استیشن مطرح کرد. او اصرار داشت که بگوید نمایش 12 جوئن تنها قسمتی از برنامه‌ی پلی استیشن 5 بوده و هنوز سورپرایزهای بسیاری دست نخورده باقی مانده‌اند.

اما یکی دیگر از مواردی که شاید باعث خوشحالی هواداران Silent Hill شود حرف‌های اینسایدر معروف و تقریبا قابل اطمینان یعنی Dusk Golem می‌باشد. Golem پیش از مراسم سونی گفته بود که ریبوت Silent Hill و نسخه‌ی جدید Resident Evil معرفی خواهند شد که درخصوص RE کاملا حق داشت اما همانطور که دیدید هیچ اثری از Silent Hill نبود. Dusk Golem اما هنوز هم بر روی حرف‌های خود پافشاری می‌کند. او در جدیدترین اظهار نظرش گفته که "صد در صد مطمئن است ریبوت Silent Hill در دست ساخت می‌باشد."

او می‌گوید Konami در سال 2001 با همکاری استدیویی ژاپنی پروژه را آغاز کرده و هم‌اکنون نیز به زمان معرفی آن نزدیک هستیم. با درنظر گرفتن صحبت‌های Golem و امید به حرف‌های جیم رایان مبنی بر نمایش‌های آتی، می‌توان هنوز هم گفت که امیدتان را از دست ندهید! شاید معرفی Silent Hill دیر و زود داشته باشد، اما باید امیدوار باشیم که سوخت و سوز نداشته باشد!