Menu

مایکروسافت ژاپن با همکاری Tsubasa Honda عنوانی شوتر اول شخص خواهد ساخت

خانم Tsubasa Honda که بیشتر به دلیل ایفای نقش در سینمایی Fullmetal Alchemist شناخته شده است اعلام کرد در حال کار بر روی عنوانی شوتر و اول شخص است. به گزارش پردیس‌گیم، وی که چهار روز پیش در یکی از برنامه‌های نمایشی حضور یافته بود گفت هم‌اکنون در حال کار بر روی بازی شوتر، اول شخص و آنلاینی است که برای موبایل منتشر خواهد شد. این بازی با همکاری مایکروسافتِ ژاپن در دست توسعه می‌باشد و در بهار 2021 منتشر می‌شود.

البته مایکروسافت ژاپن اعلام کرد که Tsubasa Honda به صورت مستقیم کارگردانیِ بازی را برعهده ندارد اما در اشکال مختلفی به توسعه‌ی بازی کمک خواهد کرد. آنها همچنین گفتند که ابزاری همچون Microsoft Azure, Microsoft Surface, و Microsoft Teams نیز در ساخت بازی استفاده می‌شوند.

Tsubasa Honda هدفِ خود از ساخت بازی را چنین اعلام کرد:"به نظرم شلیک از آسمان خیلی هیجان انگیز است!" او همچنین گفت که دوست دارد اشخاص غیرگیمر نیز به سمت بازی جذب شوند و از آن لذت ببرند.

Tsubasa Honda بازیگر ماهری است که به دلیل ایفای نقش در لایو اکشن Fullmetal Alchemist به شهرت خوبی رسیده و هم‌اکنون نیز همانطور که خواندید در حال کار بر روی یک بازی موبایلی می‌باشد.