Menu

PC Gaming Show | تریلر جدید بازی Everspace 2، محیط‌ها و مکانیزم‌های پرواز را نمایش می‌دهد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب‌سایت gamingbolt، استودیو بازیسازی Rockfish Games با Everspace 2 جاه‌طلبی‌های بزرگی دارد. بازی اول به خوبی مورد‌پسند منتقدین و بازیبازان قرار گرفت اما دنباله این بازی جهانی بزرگتر و روایتی عمیق‌تر خواهد داشت. طبق قول توسعه‌دهندگان علاوه بر جهانی وسیع، مکانیزم نقش‌آفرینی بازی نیز به بهتر شدن آن می‌افزاید. بازی در هر تریلری که تاکنون شاهد آن بودیم امیدوارکننده به نظر می رسد و تریلر رویداد PC Gaming Show نیز همین نکته را یادآوری می‌کند.

این تریلر علاوه بر محیط‌های بسیار زیبا نظیر سیارات بیابانی گرفته تا فضای بیرونی آن‌ها، مکانیزم‌های پرواز و گیم‌پلی مبارزه بازی را نیز نشان می‌دهد. مهم‌تر از همه، این تریلر همچنین تأیید می کند که آلفا بازی خیلی زود در تاریخ 15 ژوئن روی استیم شروع خواهد شد. عنوان Everspace 2 ابتدا قرار بود اوایل امسال وارد early access شود، اما برای جلوگیری از رقابت با نقش‌آفرینی‌های بزرگی نظیر Cyberpunk 2077 و The Outriders توسعه دهندگان انتشار بازی را تا ماه سپتامبر به تعویق انداختند.

همچنین شما می‌توانید از برنامه پردیس شو‌کست لتس‌پلی اختصاصی بازی شوتر فضایی و کاوشی EVERSPACE 2 (دمو نمایشگاه PAX South 2020) را مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید اولین تجربه اختصاصی بازی EVERSPACE 2 را به قلم علیرضا آبروشن را مطالعه کنید.

شما را به تماشای تریلر بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت ‌‌SD- دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه