Menu

شایعه جدید از Super Mario Collection گمانه‌زنی‌های گذشته را تازه کرده است

به گزارش پردیس‌گیم، به تازگی شایعه جدیدی در Reddit پیچیده که ادعا می‌کند آمازون مختصراً فهرستی برای بازی Super Mario Collection قرار داده است. تصویری از این فهرست‌بندی نیز به اشتراک گذاشته شده که نشانگر جعبه اصلی بازی‌های Nintendo Switch و طرح هنری بازی است. این اولین باری نیست که شایعه Super Mario Collection شنیده می‌شود. البته این را نیز در نظر بگیرید که قطعاً فهرست بندی آمازون قابل اتکا نیست.

اواخر فروردین ماه بود که شایعه کار کردن Nintendo بر روی Super Mario Collection شروع به پخش شدن کرد. بازی مذکور قرار بود شامل نسخه‌های سه بعدی ماریو یعنی: Super Mario 64, Super Mario Sunshine, Super Mario Galaxy و Super Mario Galaxy 2 باشد.

متأسفانه فهرست بندی آمازون برای Super Mario Collection هیچ اطلاعاتی در اختیار ما نمی‌گذارد. نه اسم بازی‌های درون مجموعه و نه توضیحاتی درباره این مجموعه(Collection). تنها نکته جالب در این صفحه فهرست بندی تاریخ عرضه بازی در جمعه 23 آبان است. جالب است بدانید که Nintendo معمولاً در جمعه‌ها بازی‌های خود را عرضه می‌کند.

Super mario

حقیقت تلخ ماجرا همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم این است که فهرست‌بندی آمازون قابل اتکا نیست و به راحتی قابل جعل است، به خصوص در این مورد که صرفاً شامل یک طرح هنری ساده و تاریخ عرضه است، بدون هیچ توضیحات اضافه‌ای درباره محتویات مجموعه بازی. با وجود اینکه هیچ دلیل محکمی بر واقعی بودن Super Mario Collection در آمازون نیست، اما این موضوع را نفی هم نمی‌کند و هر چیزی ممکن است. به خصوص با توجه به شایعات گذشته درباره این بازی، انتظارات برای این مجموعه بازی دوست‌داشتنی دوباره بالا گرفته است.

اگر بازی Super Mario Collection حقیقت داشته باشد و اگر آمازون با این کار قصد آماده کردن صفحه بازی برای پیش‌خرید را داشته است، پس احتمالاً معرفی بازی به زودی انجام خواهد شد. و باز هم احتمالاً باید انتظار یک Nintendo Direct دیگر را داشته باشیم، مراسمی که جای نمایش Nintendo E3 را پر کند. طرفداران فعلاً باید منتظر و نظاره‌گر باشند.

شایعه Super Mario Collection برای کنسول Nintendo Switch می‌باشد.

خب دوستان، نظرتان چیست؟ آیا از طرفداران این مجموعه بازی دوست‌داشتنی هستید؟ نظرتان درباره عرضه شدن این مجموعه جذاب در قالب یک بازی چیست؟