Menu

جدیدترین اظهارنظر مدیرعامل Playstation درباره پشتیبانی از نسل قبل

به گزارش پردیس‌گیم، با توجه به اینکه پشتیبانی از نسل قبل در PS5 قرار نیست در سطح Xbox Series X باشد(که قرار است بازی‌هایی از تمام دوران Xbox رو پشتیبانی کند) اما Sony قول داده است که کنسول نسل بعدی آن‌ها قرار است از بازی‌های PS4 پشتیبانی کند. این بازی‌ها قرار است بهینه‌سازی‌هایی در سطح سیستمی و منطبق بر سخت‌افزار نسل جدید دریافت کنند، که این بدین معناست که هر بازی باید جداگانه مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد.
در جدیدترین مصاحبه با CNET، مدیرعامل Playstation آقای جیم رایان توضیحاتی درباره چگونگی این روند داده است. جیم رایان گفت که Sony همچنان در حال همکاری با ناشران و سازندگان برای آزمایش و بررسی بیش از 4000 بازی عرضه شده برای PS4 است، و نتیجه کار تا بدین جا خوشحال کننده است.
"ما گفتیم که PS5 طراحی شده تا امکان اجرای بازی‌های PS4 را داشته باشد. ما در روند همکاری با ناشران و سازندگان برای بررسی طاقت فرسای بیش از 4000 بازی عرضه شده برای PS4 هستیم. ما از پیشرفت حاصله خرسندیم."
شرکت Sony پیش از این گفته بود که PS5 در زمان عرضه از تعداد بالایی از بازی‌های PS4 پشتیبانی خواهد کرد، پس بیایید امیدوار باشیم که این روند با سرعت خوبی پیش برود تا شاهد این ماجرا باشیم. کنسول جدید پلی‌استیشن قرار است در تعطیلات سال نو میلادی عرضه شود. یعنی در بازه اواخر پائیز و اوایل زمستان پیش رو.

خب دوستان، نظرتان چیست؟ آیا طرفدار قابلیت پشتیبانی از نسل قبل هستید؟ آیا وجود این قابلیت در انتخاب شما تأثیرگذار است؟