Menu

رابط کاربری در PS5 به‌طور کامل تعمیر و اصلاح شده است

رابط کاربری PlayStation 5 در مقایسه با PlayStation 4 تغییرات اساسی و بزرگی خواهد داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، کاربران ResetEra متوجه شدند که مت مکلورین، معاون تیم طراح رابط کاربری PlayStation 5، در پروفایل LinkedIn خود به سوالات طرفداران پاسخ داده و گفته رابط کاربری PlayStation 5 نسبت به PlayStation 4 تغییرات اساسی خواهد داشت و طرح‌های بسیار متفاوتی دارد.

مکلورین همچنین توضیح داد که رابط کاربری PlayStation 5 حالت کاربردی زیادی خواهد داشت و دارای زبان تصویری جدیدی است بنابراین نسبت به آنچه که در کنسول‌های قبلی دیدیم بسیار متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، رابط کاربری PlayStation 5 سرعت بارگزاری بسیار سریعی دارد.

مکلورین درباره طراحی PlayStation 5 هم سخن گفت. او اشاره کرد که نسخه‌های ویژه زیادی از PlayStation 5 منتشر می‌شوند و فراتر از چیزهایی خواهند بود که تاکنون دیده‌ایم چون طراحی این کنسول به روش‌های کاملا جدید و نوینی قابل شخصی‌سازی است. وی افزود شاید رنگ کاملا مشکی از کنسول هم منتشر شود.

از طراحی PlayStation 5 بالاخره در هفته گذشته طی مراسم Future of Gaming رونمایی شد. دو مدل از این کنسول منتشر می‌شوند که یکی از آن‌ها مدل استاندارد و دیگری مدل کاملا دیجیتالی است.