Menu

گزارش: Resident Evil 8 Village بخاطر تمرکز بیشتر روی گشتن در محیط فقط برای دستگاه‌های نسل بعدی منتشر خواهد شد

Resident Evil 8 Village فقط برای PC و کنسول‌های نسل بعد منتشر می‌شود چون کنسول‌های این نسل به‌شدت مانع پیشرفت آن می‌شدند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، به‌تازگی Dusk Golem، منبع داخلی شناخته شده‌ای که تقریبا تمام صحبت‌های او درباره Resident Evil 8 Village قبل از رونمایی رسمی از این بازی درست از آب در آمدند، علت عرضه نشدن این بازی برای کنسول‌های نسل فعلی را توضیح داد. شکل طراحی بازی و تمرکز بیشتر آن روی گشتن در محیط باعث ایجاد مشکلات فنی بزرگی در کنسول‌های فعلی می‌شد. همچنین Capcom اینگونه می‌تواند این عنوان را بدون صفحات بارگزاری (Load Times) بسازد:

"Resident Evil 8 Village اول به عنوان یک بازی میان‌نسلی ساخته می‌‌‌شد اما حالا توضیحاتی دارم که چرا فقط برای PC و کنسول‌های نسل بعدی منتشر می‌شود. تغییرات و بهبودهای اساسی در گرافیک (که هنوز هم روی آن کار می‌کنند) باعث شد Resident Evil 8 در کنسول‌های نسل فعلی از صفحات بارگزاری طولانی و دیر ظاهر شدن بافت‌ها پر شود چون در این بازی باید در بخش‌های زیادی از روستا بگردید و مناطق قابل بارگزاری زیادی دارد. تمرکز بیشتر روی گشتن در محیط مشکلات قابل توجه‌ای در کنسول‌های فعلی ایجاد می‌کند و مانع پیشرفت و زیباسازی برخی صحنه‌ها می‌شد، بنابراین آن‌ها تصمیم گرفتند کنسول‌های فعلی را کنار بگذارند و آن را بدون صفحات بارگزاری در کنسول‌های جدید بسازند و وجود نداشتن محدودیت‌های فناوری کنسول‌های فعلی به آن‌ها اجازه داد گرافیک را بهبود بیشتری بدهند."

البته Capcom هنوز به‌طور رسمی پلتفرم‌های مقصد Resident Evil 8 Village را تایید نکرده بنابراین جزئیات این خبر را به عنوان شایعه در نظر بگیرید، هرچند Dusk Golem ثابت کرده که منبع قابل اعتمادی است.

تاریخ انتشار Resident Evil 8 Village مشخص نیست.