Menu

Guerrilla Collective | تماشا کنید: تریلر جدیدی از گیم‌پلی Baldur’s Gate 3 منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم تریلر جدیدی از گیم‌پلی عنوان Baldur's Gate 3 در Guerilla Collective به نمایش در آمد که ما را با جهانِ بازی بیشتر آشنا می‌کند. Baldur's Gate 3 که توسط استدیوی سازنده‌ی Divinity: Original Sin یعنی Larian Studios در حال توسعه می‌باشد، عنوانی RPG است که با تاثیر از انتخاب‌های بازیکن به وقایعِ درون بازی شکل می‌دهد.

در جریان نمایش Guerilla Collective بود که Larian Studios نمایشی زیبا و جامعه نشان هواداران داد و در کنار لحظات سینماتیک، به گیم‌پلی بازی نیز پرداخت تا با جهان بازی آشنا شویم و پی ببریم که چگونه این عنوان در حال توسعه می‌باشد. خوشبختانه به نظر می‌رسد که Badur's Gate 3 در دستان توانایی قرار گرفته و تا چند ماه دیگر نیز منتشر خواهد شد.

در کنار تریلر جدید اعلام شد که نسخه‌ی Early Access بازی در ماه آگوست قابل دسترسی خواهد بود و اگر به دلیل همه گیریِ ویروس کرونا اتفاق خاصی نیفتد این تاریخ پابرجا خواهد ماند، اما احتمال تاخیر نیز وجود دارد و اگر با تعویقِ بازی مواجه شدیم نباید شوکه شد. سازندگان همچنین گفتند که نمایش جدیدی از بازی در 18 جوئن مصادف با 29 خرداد نشان داده خواهد شد. Baldur's Gate 3 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و گوگل استدیا در دست توسعه می‌باشد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه