Menu

Future Games Show | تاریخ انتشار بازی Remothered: Broken Porcelain مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamesradar، آخرین عنوان از سری‌بازی وحشت‌بقا ساخته شده توسط استودیو ایتالیایی Stormind Games یعنی Remothert: Broken Porcelain در اواخر تابستان امسال و در تاریخ 25 آگوست برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، PS4 ،Nintendo Switch و Xbox One منتشر می‌شود.

چه در این سری‌بازی تازه‌وارد باشید چه عناوین قبلی را بازی کرده باشید، استودیو Stormind Games در آخرین نسخه بازی سعی بر غوطه‌ور کردن بیشتر بازیکن درون داستان ترسناک و تاریک بازی دارد. نسخه‌ی جدید بازی شامل تغییراتی در عناصر گیم‌پلی و داستان‌پردازی است و شما این‌بار به عنوان Jennifer 15 ساله که به عنوان خدمتکار در مهمان‌خانه Ashmann فعالیت می کند اتفاقات ترسناکی را که در پشت پرده‌ی زندگی روزمره‌ای که در این مکان در جریان است کشف می‌کنید. اتفاقاتی که قطعا برای بسیاری از آن‌ها آمادگی ندارید.

مانند بازی قبلی و برخلاف بسیاری از عناوین ترسناک دیگر، Remothert: Broken Porcelain تمام تلاش خود را برای جلوگیری از مبارزه تن‌به‌تن یا نزدیک شدن به وحشتی که در سالن‌های اصلی هتل جریان دارد به کار می‌گیرد. مخفی‌کاری و جستجو هسته‌ی اصلی گیم‌پلی بازی را تشکیل می‌دهد. اگر طرفدار سبک وحشت‌بقا و خواستار داستانی جذاب و گیرا در کنار آن هستید این بازی گزینه‌ی مناسبی به نظر می‌رسد.

حال شما را به تماشای تریلر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه