Menu

PC Gaming Show 2020 | تریلر نسخه‌ی جدید بازی Outlast Trials منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، طی چندین سال گذشته استودیو Red Barrels توسعه دهنده سری‌بازی Outlast، با انتشار این مجموعه تجربه‌ای بسیار ترسناک را برای همگان ایجاد کرده است. از زمان انتشار بازی اصلی در سال 2013 تا اولین دنباله آن در سال 2017، Outlast ایده خود را برای قرار دادن بازیکنان در میان یک تجربه وحشت به سبک "found footage" در نظرگرفته که منجر به خلق داستان های وحشتناک شده است. با این حال، این سری‌بازی تک نفره ترسناک با قسمت بعدی خود یعنی The Outlast Trials که سال آینده منتشر می‌شود قرار است دوباره تجربه‌ای سخت، نفس‌گیر و ترسناک را آغاز کند.

در طول PC Gaming Show 2020، توسعه دهنده بازی Red Barrels یک تریلر جدید را برای عنوان بعدی خود یعنی The Outlast Trials به اشتراک گذاشت. در ابتدا، تریلر با سکانسی منزجرکننده و برگرفته‌ از فیلم‌هایی مانند Saw یا Hostel شروع می‌شود و سپس وحشتی نشان داده‌می‌شود که این سری‌بازی با آن شناخته می‌شود. این تریلر همچنین نشان داد كه نسخه Outlast Trials فعلاً در سال 2021 در رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد، هرچند هنوز مشخص نیست که بازی برای کنسول‌های نسل هشتم یا نهم نیز منتشر می‌شود یا خیر.

بازی جدید Red Barrels در اواخر سال گذشته رسماً منتشر شد که نشان از محبوبیت عناوین گذشته سری Outlast دارد. نکته قابل توجه این است که The Outlast Trials اولین بازی این سری است که در کنار بخش داستانی بر روی بخش چندنفره متمرکز بوده و به شما اجازه می دهد تا در تیمی 4 نفره و در یک تجربه مشترک و ترسناک زنده بمانید. مانند عناوین گذشته، این بازی نیز دنباله مستقیمی برای دو بازی اصلی نخواهد بود، بلکه در عوض در کل جهان Outlast و طول جنگ سرد اتفاق می افتد.

شما را به تماشای این تریلر ترسناک دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه