Menu

PC Gaming Show 2020| تریلر سینمایی بازی Twin Mirror منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، شرکت DONTNOD Entertainment از رونمایی یک تیزر جدید برای بازی ویدیویی در حال توسعه خود Twin Mirror هیجان زده‌است. این تیزر که در رویداد PC Gaming Show به نمایش درآمد، شخصیت پیچیده Sam Higgs را در یک ماجراجویی جدید از استودیوی DONTNOD، که به خاطر ساخت سری بازی محبوب Life is Strange مشهور است،معرفی می کند. پس از مشارکت خود با Epic Games برای ساخت Twin Mirror، استودیو DONTOD توانست برای اولین بار ناشر بازی خود شود و توسعه این عنوان را گسترش دهد. در نتیجه اکنون تیم توسعه بازی زمان بیشتری برای درک بیشتر دیدگاه خلاقانه خود و گسترش آن دارند.

به موازات آن، Shibuya Productions نیز برای توسعه بازی با این استودیو همکاری می‌کند. برای برآورده کردن بیشتر انتظارات جامعه و طرفداران بازی های ماجراجویی داستان محور، این تجربه کاملاً از نو طراحی شده است تا بازیکنان بتوانند از هیجان و داستانی بدون وقفه لذت ببرند. ابتدا قرار بود Twin Mirror به عنوان یک بازی اپیزودیک منتشر شود، اما حال در یک تجربه کامل در سال 2020 منتشر می شود.

Sam که مجبور به مقابله با گذشته خود شده، بین ارتباط مجدد با عزیزان خود و استفاده از توانایی‌های فکری منحصر به فرد خود برای کشف اسرار تاریک شهر خود را پریشان و از هم گسسته می‌بیند. اما وقتی حتی به خود اعتماد ندارید، چگونه می‌توانید به دیگران اعتماد کنید؟

هر تصمیمی، هر تعامل با دیگر شخصیت‌ها و هر اکتشافی در جهت تحقیقات Sam تأثیر می گذارد و در نهایت مشخص خواهد کرد که او چقدر مایل است برای رسیدن به پاسخ نهایی خود قربانی کند. هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، هر بازیکن یک تجربه واقعاً منحصر به فرد متناسب با تصمیمات خاص خود تجربه خواهد کرد.

Twin Mirror قرار است امسال برای PS4 ، Xbox One و رایانه‌های شخصی ( انحصارا از طریق فروشگاه Epic Games به مدت یکسال) منتشر شود، هرچند هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن تأیید نشده است.

اکنون شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه