Menu

Future Games Show | تریلر جدیدی از بازی Quantum Error منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، تریلر جدیدی برای بازی Quantum Error محصول استودیو TeamKill Media در GamesRadar’s Future Games Show به نمایش درآمد و برخی از وحشت‌هایی را که بازیکنان با آن روبرو می شوند به نمایش گذاشت. در این بازی شما در نقش آتش‌نشان Jacob Thomas بازی می کنید که در یک مرکز تحقیقاتی به نام Monad Quantum Research Facility در مورد یک آتش سوزی عجیب و غریب تحقیق می‌کند. اما طبق معمول همه‌چیز طبق انتظار پیش نمی‌رود.

آنچه باعث شده همه‌ی موجودات درون بازی عجیب و غریب به نظر برسند ناشناخته است، اما Jacob و تیم او باید قبل از تخلیه هرکسی را که می‌توانند نجات دهند. برخی از تجهیزات آتش نشانی به‌ویژه در محیط‌هایی که در شعله‌های آتش می‌سوزند قابل‌استفاده هستند. همچنین شما به خاطر شغل خود یک تبر نیز در اختیار دارید.

Quantum Error در حال حاضر برای PS4 و PS5 در دست توسعه است. تیم‌توسعه در حال برنامه‌ریزی برای انتشار بازی در روز عرضه‌ PS5 و تمرکز بر کنسول نسل بعدی Sony به عنوان پلتفرم اصلی آن است. به طور کلی، شما می‌توانید انتظار داستانی با 15 تا 20 ساعت گیم‌پلی از بازی داشته‌باشید. تیم توسعه‌دهنده با گذشت زمان و نزدیک‌تر شدن به تعطیلات 2020 اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر خواهد کرد.

اکنون شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه