Menu

اطلاعات فاش شده از عنوان Star Wars Squadrons با اسم رمز Maverick

شرکت Electronic Arts حواشی زیادی را با حق امتیاز سری جنگ ستارگان (Star Wars) به پا کرده است. از بازی‌های لغو شده فراوان تا جنجال‌های گسترده، اما گویا بعد از ماجرای Battlefront 2 راه چاره را یافته است. با پردیس‌گیم همراه باشید.

بازی Battlefront 2 در نهایت به بازی خوبی بدل شد، اما طرفداران زیادی را در حالت غیر اشباع قرار داد، چرا که تعداد زیادی از شخصیت‌های سری و نقشه‌ها به بازی راه نیافتند. بازی Fallen Order یک موفقیت عظیم بود، و ثابت کرد که بازی‌های تک-نفره هنوز هم توان بالایی برای درآمدزایی و سوددهی دارند. ما می‌دانیم که دنباله‌ی Fallen Order در راه است، ولی یک عنوان دیگر از سری Star Wars در این چند روزه بازخوردهای زیادی دریافت کرده است.

چندین ماه پیش، فروشگاه پلی‌استیشن PSN تصویری از عنوان معرفی نشده Star Wars با اسم رمز Maverick را فاش کرد.

با توجه به تصویر هنری فاش شده و با اعتماد به اظهارنظرهای افراد مطلع، طرفداران می‌توانند انتظار عنوانی با محوریت شبیه‌ساز سفینه‌سواری باشند. دیروز Xbox یک تصویر هنری از عنوان Star Wars به نام Squadrons فاش کرد که به نظر می‌رسد همان Maverick سابق باشد. آقای Jeff Grubb که جزو افراد مطلع است در توئیتر خود اطلاعات بیشتری درباره Squadrons به اشتراک گذاشت.

sqaodrons

بازی Squadrons یک تجربه چند ساعته تک-نفره را شامل می‌شود.

بازی Squadrons تمرکز بالایی بر مبارزات فضایی بخش چندنفره خواهد داشت.

بازی Squadrons توسط استودیوی EA Motive ساخته می‌شود، که قبلاً وظيفه ساخت بخش داستانی Battlefront 2 را بر عهده داشتند.

بازی Squadrons در پاییز پیش رو بر روی کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه می‌شود.

بازی Squadrons احتمالاً در مراسم EA Play در تاریخ 29 خرداد نمایش گیم‌پلی خواهد داشت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ آیا طرفدار سری جنگ ستارگان هستید؟ رویکرد EA با این مجموعه تا بدین‌جا چگونه بوده است؟ با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.