Menu

گزارش: بخش بازی‌سازی Warner Bros احتمالا به یک شرکت دیگر فروخته خواهد شد

به‌تازگی گزارشی رسیده که در صورت به وقوع پیوستن آن امکان تغییرات اساسی در صنعت بازی‌های ویدیویی وجود دارد.

CNBC گزارش داده بخش بازی‌سازی Warner Bros که ناشر عناوینی مثل Mortal Kombat ،Batman و LEGO است، احتمالا به‌زودی به یک شرکت فعال دیگر در صنعت بازی‌های ویدیویی فروخته خواهد شد. به گزارش‌ پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، گفته می‌شود AT&T که شرکت مادر WarnerMedia است و در نهایت مالک بخش بازی‌سازی Warner هم به حساب می‌آید، قصد فروش این بخش را به قیمت 4 میلیارد دلار به یک شرکت دیگر دارد. در این گزارش آمده که Take-Two ،Activison-Blizzard و EA خریداران احتمالی هستند.

البته پیش از این شایعات و گزارشات این چنینی درباره شرکت‌ها و استودیوهای دیگر وجود داشته که در نهایت تکذیب شدند اما با این حال احتمال دارد AT&T به دنبال فروش بخش‌های این چنینی باشد چراکه فقط از سال 2018 مالکیت WarnerMedia را به‌دست آورده، بنابراین شاید قصد دارد برای رسیدن به هدف ایده‌آل خود، بخش‌هایی که فکر می‌کند فایده و نقشی برای هدفش ندارند را به فروش برساند. در گزارش CNBC هم آمده AT&T به دنبال فروش بخش‌هایی است که آن‌ها را در رسیدن به هدف تجاری خود مفید نمی‌داند. شاید بخش بازی‌سازی Warner Bros هم یکی از همین موارد باشد.

اگر چنین اتفاقی بیفتد، استودیوهایی مثل Rocksteady و NetherRealm هم که تحت مالکیت این بخش Warner Bros بودند، احتمال زیاد به مالکیت یک ناشر دیگر می‌رسند. همچنین حق امتیاز بازی‌هایی مثل Batman و Lords of the Rings در کنار Harry Potter هم به شرکت خریدار خواهد رسید.

در کل اگر واقعا هم AT&T چنین قصدی داشته باشد، شاید به این زودی‌ها نتواند این بخش را به فروش برساند و مدتی بستن چنین قراردادی طول بکشد.