Menu

رسمی: Star Wars: Squadrons معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم، بازی جدید Star Wars که توسط Electronic Arts منتشر خواهد شد با نام Star Wars: Squadrons شناخته می‌شود و در چند روز آتی با تریلری به نمایش در خواهد آمد. قبل از معرفی رسمی بازی، وبسایت اکس باکس اشتباها بازی را لو داد و ساعاتی بعد مشخص شد که این اطلاعات واقعی بوده‌اند و Project Maverick که چندی پیش در PlayStation Network لو رفته بود، صحت دارد.

این بازی در تاریخ 15 جوئن مصادف با 26 خردادماه در ساعت 19:30 به وقت تهران به نمایش در خواهد آمد. بنا بر اطلاعات به دست آمده این عنوان شامل دو بخش سینگل پلیر و مولتی پلیر می‌باشد، اما تمرکز اصلی بر روی بخش چند نفره است و در کنار قسمتِ داستانی، بازیکنان می‌توانند در کنار شخصیت‌های افسانه‌ای Star Wars به مبارزه با یکدیگر بپردازند. اتمسفر اصلی بازی همانطور که از نام و پوستر آن پیداست، نبردهای هوایی خواهد بود.

استدیوی Motive که سابقه‌ی کار بر روی Star Wars Battlefront II را دارد و همچنین به BioWare در توسعه‌ی Anthem کمک کرده بر روی Star Wars: Squadrons کار خواهد کرد. EA برای انتشار بازی در پاییز 2020 آماده شده است. Star Wars: Squadrons برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

باید به خاطر داشت که Star Wars: Squadrons یکی از پروژه‌های سریع EA بوده و انگار بازیی‌های بزرگ‌تر و جاه طلبانه‌تری از مجموعه‌ی Star Wars در دست ساخت می‌باشند لاکن هنوز به زمان معرفی و انتشار نزدیک نیستند.