Menu

جزئیات جدیدی درخصوص Project Athia منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم در مراسم PS5 Future of Gaming بود که شاهد رونمایی از عنوان انحصاری و جدید Project Athia بودیم. این بازی توسط Square Enix ساخته می‌شود. Luminous Productions، استدیوی جدید و تازه کار Square Enix بر روی این عنوان کار می‌کند. شما می‌توانید توضیحاتی که Square Enix درخصوص Project Athia داده است را در زیر بخوانید:

این بازی که فعلا با نام رمزی Project Athia شناخته می‌شود، نخستین کار Luminous Productions می‌باشد و در جهانی فانتزی جریان دارد. این بازی در انحصار کنسول PS5 است و برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد.

Project Athia از تمام قدرت PS5 استفاده خواهد کرد. طراحی و فناوری‌های به کار رفته در بازی فلسفه و مکتب Luminous Productions را به نمایش خواهند گذاشت.

Project Athia بازیکنان را به دنیایی زیبا و شگفت انگیز خواهد برد که داستانی درگیرکننده دارد ویم‌تواند چالش برانگیز، پیچیده و شوکه کننده باشد.

این بازی در حال توسعه برای PS5 و PC می‌باشد.

اطلاعات بالا، جزئیاتی بودند که Square Enix به نمایش گذاشته و حال نیز به برخی جزئیات منتشر شده توسط بلاگ پلی استیشن می‌پردازیم:

Project Athia عنوانی است که هنر و فلسفه‌ی Luminous Productions را به نمایش می‌گذارد. این استدیو با PS5 توانسته به رویاهای خود تحقق بخشد و تجربه‌ای زیبا و عمیق برای بازیکنان آماده سازد.

ماجراجویی و اکشن بازی بقدری درگیر کننده خواهد بود که بیش از هر تجربه‌ی دیگری احساسِ شخصیت اصلی بودن به شما دست دهد و گاهی نیز به اشکال مختلف با موارد سوال برانگیز و پیچیده روبرو خواهید شد.

بازی در حال حاضر از تمام قدرت سخت افزاری PS5 استفاده می‌کند. در روزها و هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری از Project Athia منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصاویری از بازی را در پردیس‌گیم تماشا کنید. همچنین تریلر معرفی بازی نیز از طریق این لینک قابل دسترسی است.

<برای دیدن تصاویر در اندازه‌ی واقعی بر روی آنها کلیک کنید>

اطلاعات تکمیلی درخصوص Project Athia منتشر شد اطلاعات تکمیلی درخصوص Project Athia منتشر شد

اطلاعات تکمیلی درخصوص Project Athia منتشر شد