Menu

شفاف‌سازی Insomniac: عنوان Spider-Man Miles Morales یک بازی کاملا مستقل و جداگانه است

به‌روزرسانی: استودیوی Insomniac Games در توئیتر شفاف‌سازی کرد که قبلا سوء تفاهمی پیش آمده و Spider-Man: Miles Morales یک بازی کاملا مستقل و جداست. در واقع Miles Morales یک بسته گسترش‌دهنده Spider-Man 2018 نیست و تجربه‌ای جداگانه و جدید محسوب می‌شود. در ادامه اطلاعات بیشتری منتشر خواهند شد.

خبر اصلی را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید:

Spider-Man: Miles Morales آن دنباله کاملی که شما برای Spider-Man 2018 تصور می‌کردید نیست. بدون شک Spider-Man: Miles Morales یکی از بزرگ‌ترین سوپرایزهای رویداد PS5 بود اما Sony اطلاعات جدیدی به اشتراک گذاشته تا برخی چیزها را شفاف‌سازی کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، شرکت Sony اعلام کرد Miles Morales در واقع یک بسته گسترش‌دهنده برای بازی Spider-Man 2018 و نوعی Remaster است که محتویات آن را بهبود می‌دهد. سایمن راتر، مدیر تجاری Sony در اروپا، گفت:

"فکر کنم بشود آن را گسترش‌دهنده و نسخه بهبود یافته بازی قبلی دانست. ویژگی قابل توجه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای به بازی اضافه شده که آن همان Miles Morales و قسمت گسترش‌دهنده بازی است اما بهبودهای مهم دیگری هم در بازی و موتور بازی‌سازی آن ایجاد شده که به‌طور واضح برخی از فناوری‌ها و ویژگی‌های PS5 را در آن اجرا می‌کنند."

یکی از دلایل این تصمیم آن بود تا بازیکنان PS4 که بازی اصلی را تجربه کرده‌اند بتوانند ببینند سخت‌افزار PS5 تا چه اندازه می‌تواند تجربه بهتر و متفاوت‌تری رقم بزند.

Spider-Man: Miles Morales در تعطیلات سال 2020 برای PS5 منتشر خواهد شد.