Menu

PS5 The Future of Gaming | از تریلر گیم‌پلی جدید بازی Deathloop رونمایی شد

بازی GhostWire Tokyo که توسط استودیوی Tango Gameworks ساخته شده تنها عنوان تایید شده‌ی Bethesda برای PS5 نبود و بازی Deathloop ساخته استودیو Arkane Lyon که قبلا عنوان Dishonored را نیز ساخته بودند، ظاهر شد و گیم‌پلی زیبای خود را به نمایش گذاشت.

در داستان بازی شاهد دو آدم‌کش هستیم که در یک چرخه زمانی تکراری بر روی Blackreef گیر افتاده‌اند، که جزیره‌ای پر از زندانیان است. یکی از آدم‌کش‌ها وظیفه دارد که هشت مورد از هدف‌ها را به قتل برساند. بر سر راهش، آدم‌کش دیگری وجود دارد که از جزیره محافظت می‌کند و رقیب اوست. شما داستان بازی را از هر دو جنبه تجربه خواهید کرد، انواع دشمنان روانی را از پا درمیاورید و با هر مرگ به اطلاعاتتان افزوده می‌شود. به ناچار دو آدم‌کش به هم خواهند رسید اما کدامیک پیروز خواهد شد؟

همراه با محیطی زیبا و خیره‌کننده، رویارویی با مبارزات خاطره‌انگیز و آزادی برای انجام هر ماموریت با هر سرعت و هر نوع روشی که انتخاب کنید، این ساخته Arkane چیزی است که شما هرگز مانند آن را ندیده‌اید یا حس نکرده‌اید، که با ذهنیت نسل بعد تولید شده است. Deathloop برای نسل جدید سخت‌افزار ساخته شده است و به طور اختصاصی در کنسول‌ها بر روی PlayStation 5 عرضه خواهد شد. با اعمال قابلیت‌های گرافیکی و تکنولوژی PS5، مانند بازخورد لمسی (Haptic Feedback) و گیره‌های قابل تطبیق (Adaptive Triggers)، این عنوان شما را به دنیایی جذاب و همه‌جانبه خواهد برد که تنها Arkane از پس ساخت آن بر می‌آمد.

بازی Deathloop در تعطیلات سال ۲۰۲۰ برای PS5 و PC منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را مشاهده کنید:

دانلود FULL HD – دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه