Menu

PS5 The Future of Gaming | بازی Spider-Man: Miles Morals معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم، شرکت Sony در جدیدترین نمایش بازی‌های PS5 ما را غافل‌گیر کرد و بازی جدید Spider-Man را با تریلری زیبا معرفی نمود. Spider-Man: Miles Morals یک بازی فرعی است که در تعطیلات 2020 برای کنسول PS5 منتشر می‌شود.

Spider-Man: Miles Morales دنباله Spider-Man 2018 است. ادامه متن بخش‌هایی از داستان آن بازی را بازگو می‌کنیم پس شاید بهتر باشد اگر هنوز آن را تجربه نکرده‌اید از خواندن آن صرف کنید. یک عنکبوت که از نظر ژنتیکی پیشرفته بود مایلز مورالز را در پایان Spider-Man 2018 نیش می‌زند و این باعث می‌شود او قدرت‌های عنکبوتی مشابه‌ای به پیتر پارکر پیدا کند و این موضوع را با پیتر در میان می‌گذارد. این مبحث در DLC داستانی The City That Never Sleeps ادامه داده شد و مورالز در آن شاگرد پیتر بود. در لحظات پایانی The City That Never Sleeps می‌بینیم که پیتر به مورالز برای اولین‌بار تار زدن را یاد می‌دهد.

مشخصا در این تریلر نشان داده می‌شود که مدت زیادی از وقایع The City That Never Sleeps گذشته و مورالز لباس عنکبوتی سیاه و قرمز خود را دارد و حالا با مجرمان مبارزه می‌کند. پیتر به مایلز می‌گوید که باید مثل پدر خود باشد (که در Spider-Man 2018 می‌میرد) و به قهرمان نیویورک تبدیل شود.

دانلود

تماشا به‌صورت تمام صفحه