Menu

Summer of Gaming | دو تریلر از گیم‌پلی Mortal Shell به نمایش درآمد؛ جزئیات نسخه‌ی بتا مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، بازی RPG و سولزلایک Mortal Shell که چندی پیش معرفی شده بود، در فستیوال اختصاصی و دیجیتالی IGN دو تریلر یک دقیقه‌ای و شانزده دقیقه‌ای از گیم‌پلی خود به نمایش گذاشت، این عنوان دارای نسخه‌ی بتا خواهد بود و کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند از تاریخ 13 الی 20 تیر این بازی را تجربه کنند.

Mortal Shell نخستین بازی استدیوی مستقل Cold Symmetry می‌باشد که از افرادی کارکشته و باسابقه در صنعت بازی‌های ویدویی تشکیل شده است. نخستین تریلر گیم‌پلی از این عنوان در مراسم IGN Summer of Gaming به نمایش گذاشته شد که می‌توانید آن را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD
تماشا در حالت تمام صفحه

در تریلر بالا که یک دقیقه می‌باشد می‌بینید که هر یک از Shellها Lore مخصوص خود را دارند و بازیکن با ایجاد روابط بهتر با هر یک از آنان می‌تواند به قدرت‌های منحصر بفردی دست یابد. تیزر یک دقیقه‌ای بازی به نمایش دو Shell می‌پردازد. پس از بدست آوردن هر کدام باید به مقبره‌ای با نام Crypt of Martyrs مراجعه کنید. البته این تنها نمایش بازی نبود و تریلری 16 دقیقه‌ای و مفصل نیز از Mortal Shell در IGN Expo نشان داده شد که می‌توانید آن را نیز در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD
تماشا در حالت تمام صفحه

برای دسترسی به نسخه‌ی بتای بازی می‌توانید بازی را در شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر، فیسبوک یا اینستاگرام دنبال کنید. همچنین سرور مخصوص Mortal Shell در دیسکورد نیز فعال خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند از این طریق به نسخه‌ی بتا دست یابند.