Menu

فروش عنوان Bloodstained Ritual of the Night از مرز 1 میلیون واحد عبور کرد

به گزارش پردیس‌گیم، ناشر بازی Bloodstained: Ritual of the Night و استودیو سازنده ArtPlay این رویداد مهم را با اضافه کردن محتواهای Boss Revenge Mode و Chroma Wheel در تاریخ سه‌شنبه 3 تیرماه جشن می‌گیرند.

به گزارش پردیس‌گیم، بازیکنان Bloodstained: Ritual of the Night می‌توانند به ادامه سال امیدوار باشند، چرا که ناشر بازی یعنی 505Games و استودیو سازنده بازی از برنامه‌های خود به مناسبت فروش بالای 1 میلیون واحدی، رونمایی کردند. از افتخارات این بازی می‌توان به نامزدی برای جایزه بهترین IP، در مراسم SXSW Gaming Awards اشاره کرد.

Bloodstained

شروع این رویداد با اضافه شدن حالت‌های Boss Revenge Mode و Chroma Wheel که قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری به بازی اضافه می‌کند، در تاریخ سه‌شنبه 3 تیرماه برای بازیکنان PC, PS4 و XBOX One می‌باشد. در ادامه نیز با محتواهای رایگان و به روزرسانی‌های بیشتر سعی در بهبود تجربه و راه‌های تعامل بیشتر با ساخته تحسين‌شده آقای کوجی ایگاراشی (Koji Igarashi) خواهند داشت.

توضیحات در مورد محتواهای رایگانی که قرار است، اضافه شوند:

حالت Boss Revenge، بازیکنان برای این حالت بازی جدید که گیم‌پلی رایگانی را ارائه می‌دهد، باید شاکر جامعه Kickstarter بازی باشند، چرا که بازی از مبلغ مورد نیاز خود یعنی 5.5 میلیون دلار عبور کرد و موجبات ساخت این محتوا فراهم شد. در این حالت جذاب، شما با ورود به اتاق‌های انتقال(Transition Room) درون بازی، باید با 4 غول‌آخر(Boss) بازی مبارزه کنید و بهترین زمان را به دست آورید.

در محتوای Chroma Wheel: حالت‌های شخصی‌سازی بیشتر از جمله لباس‌های جدید، مدل موهای جدید، انتخاب رنگ برای لباس‌ها و دیگر قابلیت‌های جذاب برای شخصی‌سازی بیشتر، به بازی اضافه می‌شوند.

این محتواها برای بازیکنان Nintendo Switch بین ماه‌های تیر و مرداد عرضه می‌شوند. برای سایر بازیکنان همانطور که قبلاً اشاره کردیم در تاریخ سه‌شنبه 3 تیرماه در دسترس هستند.

در پایان ویدئو صحبت‌های آقای کوجی ایگاراشی را داریم که از بازیکنان و طرفداران تشکر کرده است:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه

خب دوستان، نظرتان درباره این خبر چیست؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ از طرفداران این سبک بازی هستید؟ با ما در میان بگذارید.