Menu

Kalypso Media حق انتشار کامل Railway Empire و Port Royal را از آن خود کرد

به گزارش پردیس‌گیم، Kalypso Media اعلام کرد که با تصاحب Gaming Minds Studios از این به بعد صد درصد حق ساختِ Port Royale 4 را از آن خود کرده است. پیش‌تر Kalypso Media 60 درصد حق امتیاز بازی را داشت و حال با این کار، همکاری میان دو کمپانی عمیق‌تر خواهد شد. قبل‌تر از این استدیوی Ascaron Entertainment که در سال 2009 توسط Daniel Dumont و Kay Struve تاسیس شده بود حق ساخت بازی را در دستان خود داشت اما به دلیل ورشکستگی نتوانست به این روند ادمه دهد.

Kalypso Media و Gaming Mind Studios پس از این همکاری‌های متنوعی داشتند که به بازی‌هایی همچون Patrician IV, Port Royale 3, Grand Ages: Medieval و Railway Empire ختم شد.

حال نیز 40 درصد باقی مانده توسط Kalypso Media خریداری شده و Daniel Dumont و Kay Struve به عنوان مدیران Gaming Minds Studios باقی مانده‌اند. رئیس Kalypso Media آقای Simon Hellwig در صحبت‌هایی در این خصوص گفت:

"خریداری و تصاحب کامل Gaming Minds Studios در راستای برنامه‌های ما بوده و کاملا منطقی به نظر می‌رسد، چرا که قصد داریم فعالیت‌های خود را نه تنها در آلمان، بلکه در تمام جهان گسترش دهیم. ما به استدیوی واقع در Gütersloh فرصتی داده‌ایم تا کار خود را انجام دهند و در عین حال که فرنچایزهای زیبا و اختصاصی همچون Railway Empire و Port Royale می‌سازند، بر روی موتور گرافیکی مخصوص خود نیز کار کنند تا بهتر از پیش ظاهر شوند."

Kalypso Media حق انتشار کامل Railway Empire و Port Royal را از آن خود کرد

Daniel Dumont رئیس Gaming Minds Studios نیز گفت:

"اول از همه ما دوست داریم بر روی عناوین استراتژی و شبیه ساز کار کنیم تا بازیکنان بر روی پلتفورم‌های محبوب‌شان تا سالها آن را تجربه کنند." دیگر مدیر Gaming Minds Studios یعنی Kay Struve در این مورد گفت:

"از این‌که می‌بینیم ناشر مطمئنی همانند Kalypso Media به مدت ده سال پشتیبان ماست، تیم ما را بسیار آسوده خاطر ساخته و از حمایت همیشگی آنان از فلسفه و مکتب ما بسیار خرسند هستیم."

Gaming Minds Studios هم‌اکنون بر روی عنوان شبیه ساز تجاریِ Port Royale 4 کار می‌کند و در مراحل پایانی ساخت آن قرار دارد. بازی مذکور در پاییز 2020 برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین در سه ماهه‌ی نخست 2021 بازی به مقصد نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود. شما می‌توانید پیش نمایش اختصاصی پردیس‌گیم از Port Royale 4 را نیز در وبسایت مطالعه کنید.