Menu

صفحه فروش PlayStation 5 همراه با عناوینی از ناشران مطرح در Amazon دیده شد

امروز صفحاتی مرتبط با کنسول PlayStation 5 در وبسایت رسمی یکی از شعبه‌های خرده فروشی Amazon ایجاد شد که به نظر می‌رسد اشاراتی به معرفی‌های رویداد اختصاصی این کنسول، که برای پخش در ساعت 00:30 بامداد روز جمعه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ برنامه‌ریزی شده، داشته باشند.

به گزارش پردیس‌گیم،یک منبع داخلی در Twitter به تازگی صفحه‌ای مربوط به کنسول PlayStation 5 دو ترابایتی را در وبسایت Amazon بریتانیا کشف کرده که برچسب قیمت 599.99 پوندی خورده است. ظاهرا یک نفر هم موفق شده که این کنسول را سفارش دهد اما مشخصا به قیمت تعیین شده آن نمی‌توان استناد کرد چرا که نسخه یک ترابایتی این کنسول نسل بعدی نیز با همین قیمت در Amazon دیده شده است.

صفحه فروش PlayStation 5 همراه با عناوینی از ناشران مطرح در Amazon دیده شد

امروز همچنین صفحه سه بازی معرفی نشده کنسول PlayStation 5 مربوط به شرکت‌های Konami ،Take-Two و Koch media نیز در Amazon دیده شده است. چند وقتی است که شایعه‌هایی از بازگشت سری Silent Hill به گوش می‌رسد و بعید نیست عنوان تایید نشده شرکت Konami، قسمت جدید همین بازی باشد و فردا معرفی شود.

اشاره به نام شرکت مادر Rockstar Games یعنی Take-Two Interactive و نزدیکی به برگزاری رویداد اختصاصی PlayStation 5، طرفداران را به یاد عنوان Agent انداخته است. اما به گفته فردی که این صفحات را کشف کرده یعنی Nibellion، عنوان مربوط به Take-Two ربطی به Rockstar Games ندارد و احتمالا یکی از عناوین ورزشی 2K Games است.

اما ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود و ظاهرا Amazon صفحات نسخه PlayStation 5 بازی‌های Bethesda ،Rockstar Games و Bandai Namco را نیز ایجاد کرده است.