Menu

ایکومی ناکامورا قصد دارد با همکاری هیدکی کامیا Okami 2 را بسازد

به گزارش پردیس‌گیم، خانم ایکومی ناکامورا (Ikumi Nakamura)، که اخیرا در حال کار بر روی Tokyo Ghostwire بود و پس از مدتی از این پروژه کنار کشید، مصاحبه‌ای با IGN Japan داشت و به سوالاتی که از وی پرسیده شد جواب داد. در طول سوالات صحبت از دنباله‌ی Okami به میان آمد و ناکامورا نیز گفت که شاید Okami 2 ساخته شود.

با توجه به سخنانِ مترجم ناکامورا، او پیشنهاد ساخت Okami 2 را به Capcom داده است. و تنها خواسته‌ی شخصی وی این می‌باشد که هیکدی کامیا نیز به عنوان کارگردان بازی، برای ساخت آن بازگردد.

"او (ناکامورا) دوست دارد که واقعا دنباله‌ی Okami را بسازد. ناکامورا بقدری برای تحقق یافتن این ایده امید دارد که تقریبا مطمئن شده چنین اتفاقی می‌افتد. او قصد دارد پس از اتمام قرنطینه و بازگشت دنیا به اوضاع سابق به Capcom مراجعه کرده و برنامه‌های خود را برای آنان شرح دهد. اما مهم‌ترین مسئله برای وی این است که کامیا سان نیز به عنوان کارگردانِ بازی حاضر باشد."

ناکامورا مدعی است که جهان Okami پتانسیل بسیاری برای روایت داستانی‌های بیشتر را دارد. مشخص نیست که نقش ناکامورا در بازی بعدی و احتمالی Okami چه خواهد بود. در ماه اکتبر بود که ناکامورا و کامیا در ویدئویی مشترک ظاهر شدند و ناکامورا گفت "Okami بازخواهد گشت." حال باید دید که آیا Capcom راضی به ساخت بازی دیگری از Okami می‌شود یا خیر.