Menu

ورژن متفاوتی از جوکر در۳گانه مورد انتظار بتمن به نمایش درخواهد آمد

از روزی که اخبار موثق در رابطه با در دست ساخت بودن ۳گانه‌ای از عنوان بتمن، به کارگردانی «مت ریوز» و با ایفای نقش «رابرت پتینسون» در قالب شوالیه تاریکی به گوش مخاطبان رسید، سؤالات پرشمار و مهمی به ذهن اکثریت طرفداران خطور کرد که ازجمله آنان می‌توان به اینکه، آیا در این عناوین شاهد حضور شخصیت بشدت پرطرفدار «جوکر» خواهیم بود یا خیر و در صورت مثبت بودن جواب، آیا با یکی از جوکرهای به تصویر کشیده شده در سال‌های اخیر روبرو خواهیم شد و یا به کل ورژن جدیدی از این شخصیت به نمایش درخواهد آمد، اشاره کرد. با وجود اینکه تابحال خبری رسمی از این نکته بدست نرسیده است اما این موضوع که در این عناوین شاهد حضور شخصیت جوکر، که به تنهایی یکی از وزنه‌های اصلی و عوامل کلیدی موفقیت عناوین دنیای بتمن و حتی کل دنیای DC به شمار می‌رود، خواهیم بود نسبتا واضح به نظر می‌رسد اما این سوال که با چه ورژنی از جوکر روبرو خواهیم شد، بی‌جواب ماند.

به گزارش پردیس‌گیم، هرچند اخیرا "WhatCulture" به نقل از منابع نزدیک به کادر تولیدی این ۳گانه، خبر داده‌ است که در این عناوین نه خبری از «جرد لتو» خواهد بود و نه خبری از «واکین فنیکس» که اخیرا برای ایفای نقشی فوق‌العاده در فیلم "Joker" و در قالب همین شخصیت، جوایز پرشماری من جمله اسکار را درو کرد. بلکه مطمئناً شاهد به‌ نمایش درآمدن ورژن جدیدی از جوکر با بازی هنرمندی دیگر خواهیم بود که البته درحال حاظر اخبار در رابطه با این بازیگر درحد شایعات نسبتا بعید باقی مانده است و تا بدین‌جا در این بین نام هنرمندانی مانند «ویلیام دفو» و حتی «جانی دپ» نیز به میان آمده است. درضمن، این منابع در پایان به این نکته نیز اشاره کردند که گویا اولین اشاره و یا حتی اولین برداشت از ظاهر این جوکر جدید را در قسمت اول این ۳گانه که فعلا برای سال ۲۰۲۱ تاریخ پخش خورده است، خواهیم دید.

ورژن متفاوتی از جوکر در۳گانه مورد انتظار بتمن به نمایش درخواهد آمد

درحال حاظر از عوامل تأیید شده در این اثر می‌توان به «رابرت پتینسون» درنقش بتمن، «کالین فارل» درنقش پنگوئن، «پال دینو» در نقش ریدلر و «جان تورتورو» در نقش کارمین فالکون اشاره کرد. این اثر درحال حاظر به صورت رسمی برای ۹ مهر ۱۴۰۰ تاریخ پخش دریافت کرده‌است. مگر اینکه با ادامه پیدا کردن وضعیت قرمز به واسطه شیوع ویروس کرونا و عقب افتادن فرایند تولید این عنوان، تاریخ پخش آن نیز به تعویق بیوفتد.