Menu

نویسنده Dead Space به معرفی یک بازی جدید در نمایش PS5 اشاره می‌کند

یکی از نویسندگان اصلی Binary Domain ،Dead Space و Shadow of Mordor پیش ار برگزاری نمایش PS5 اشاره کرده که در طول این همایش یک بازی جدیدی از سوی او معرفی خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، آنتونی جانستون در توئیتر اعلام کرد در نمایش این هفته PS5 عنوانی که او در این چند سال گذشته روی آن کار می‌کرده معرفی می‌شود:

"همان‌طور که برخی از شما می‌دانید، من 2 سال است که روی یک بازی ویدیویی بزرگ کار می‌کنم. یک خبر کاملا نامربوط هم به شما بدهم، همه باید نمایش PS5 در پنج‌شنبه این هفته را تماشا کنید!"

خیلی زود طرفداران از جانستون سوالات زیادی درباره این پروژه کردند. جانستون هم با یک اشاره ریز گفت: "شما در نقش شخصیتی بازی می‌کنید که اوقات خیلی تلخی دارد."

خیلی‌ها فکر می‌کنند شاید نسخه جدید Dead Space ساخته شود. جانستون طی این‌ سال‌ها روی بازی‌های زیادی کار کرده اما بیشترین وقت خود را صرف Dead Space نموده است. او به غیر از بازی اول، روی Dead Space: Extraction و Dead Space Ignition هم کار کرده بود. اشاره او به اینکه شخصیت بازی جدیدش اوقات خیلی تلخی دارد هم می‌تواند مربوط به Dead Space باشد.

هرچند احتمال هم دارد که اشاره او به یک بازی کاملا جدید است و حتی اگر Dead Spaceای هم در کار باشد، احتمال معرفی آن در کنفرانس EA Play بیشتر است تا نمایش PS5.